Rick Hate Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 1. Testa att basejumpa med en motorcykel från höghuset i Los Santos. Det är skitkul! 2. Nån mer än jag som har lagt märke till att stjärnorna på himlen formar Rockstar-loggon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Visste inget av det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavo99 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Visste inte heller något av detta, men vet att det är skitkul att hoppa med cykel från fallskärmsbyggnaden i Los Santos.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vad menar du med basejumpa? Ska jag bara åka nerför huset eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vad menar du med basejumpa? Ska jag bara åka nerför huset eller? nae alltså, du hoppar fallskärm från hustaket, det kallas för basejump när man hoppar från fast föremål som berg och hus. Men vad jag menar är att du bara ska köra rakt ut i luften med crossen eller cykeln och sedan släppa taget efter en liten stund när du är på väg ner och sedan lösa ut fallskärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Aha! Jag har gjort precis så från MT Chilliad... svinkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Aha! Jag har gjort precis så från MT Chilliad... svinkul Ja, jag gjorde det med, och det var då jag kom att tänka på det runda höghuset i LS. så jag drog dit och testade ifall man kunde gå in genom dörren med en cross och det funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Ja, jag gjorde det med, och det var då jag kom att tänka på det runda höghuset i LS. så jag drog dit och testade ifall man kunde gå in genom dörren med en cross och det funkade. Fungerar ju med motorcyklar och vanlig cykel också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Fungerar ju med motorcyklar och vanlig cykel också. jajemensan. jag skrev det i första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 jajemensan. jag skrev det i första inlägget. Jo, det gjorde du. Men jag la till vanlig cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 hur faan ska man komma upp på höghuset med motorcykel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 hur faan ska man komma upp på höghuset med motorcykel? När du är vid det högsta huset i LS, kör bara in motorcykeln genom dörren där, klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 hur faan ska man komma upp på höghuset med motorcykel? du tar ingången längst ner. på det högsta runda huset i LS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 du tar ingången längst ner. på det högsta runda huset i LS. Precis det jag sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Precis det jag sa. haha jag vet, vi postade precis samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts