Jump to content

Måste man...

Jacker
 Share

Recommended Posts

Bra... :P

*TAR FRAM KNIVEN OCH SMYGER UPP BAKOM MILLE*

du behöver keycard av millie för att kunna göra uppdrag på the four dragons för att kunna få 100%

av barbara får du poliskläder som gör att du kan gå obehindrat in i Area 69 och upp på militärbåten i san fierro, och direkt efter första mötet så får du behålla dina vapen och pengar om du blir busted

av katie får du sjukhuskläder och du får behålla dina vapen och pengar om du dör.

...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du behöver keycard av millie för att kunna göra uppdrag på the four dragons för att kunna få 100%

av barbara får du poliskläder som gör att du kan gå obehindrat in i Area 69 och upp på militärbåten i san fierro, och direkt efter första mötet så får du behålla dina vapen och pengar om du blir busted

av katie får du sjukhuskläder och du får behålla dina vapen och pengar om du dör.

...

okey....för det första!

om man dödar mille så ringer woozie och säger att du ska göra inbrott och hitta ''keycard''.......

för det andra!

man kan inte gå in på Area 69 eller upp på hangarfartyget utan att bli efterlyst eller beskjuten(nerskjuten om du e kass)om du har polis-kläder......

och för det tredje!

var fan finns Barbara och katie?visa på karta och vilka tider dom e hemma(länka inte till den andra topicen för att det finns ingen karta där)

om du undrar hur jag har fått reda på all info om polis-kläderna så har MÅNGA andra bekräftat det!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

som gör att du kan gå obehindrat in i Area 69 och upp på militärbåten i san fierro

Det där stämmer ju inte alls, det enda bra med att dejta barbara är att man får poliskläder, får behålla vapnen när man blir busted och slipper betala.

Redigerad av alias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

var fan finns Barbara och katie???

Barbara Shternvart - El Quebrados, Desert

Katie Zhan - Avispa Country Club, San Fierro

Jag kan nog inte beskriva det bättre själv, tyvärr...

Barbara kan hittas i östra El Quebrados på polis-parkeringen.

Katie hittar du till höger (om du kommer ut från gymmet i San Fierro), uppför en kulle...

Adda mig på MSN Messenger om du vill ha mer hjälp... (petsson@petsson.com)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...

alltså jag har snutuniformen men det är samma sak som att ha vanliga kläder, den hjälper inte ett dugg!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okey....för det första!

om man dödar mille så ringer woozie och säger att du ska göra inbrott och hitta ''keycard''.......

för det andra!

man kan inte gå in på Area 69 eller upp på hangarfartyget utan att bli efterlyst eller beskjuten(nerskjuten om du e kass)om du har polis-kläder......

och för det tredje!

var fan finns Barbara och katie?visa på karta och vilka tider dom e hemma(länka inte till den andra topicen för att det finns ingen karta där)

om du undrar hur jag har fått reda på all info om polis-kläderna så har MÅNGA andra bekräftat det!!!!!!!!

yepp det stämmer det där med polis stjärner, även om man har polis dräkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man inte döda flickvännerna efter att man fått 100%, och ändå få behålla prylarna man fått av dem?

Tycker de är jobbiga!

Särskilt Mille som aldrig är hemma. Jag får alltid minus på henne. Men va f*n ska jag göra? Hon är ju aldrig hemma.

Har visserligen fått allt, men ändå.

Redigerad av DiazEvil
Länk till kommentar
Dela på andra sidor