Jump to content

Basketbollbugg!

Tidsam
 Share

Recommended Posts

Jag har tittat i den Officiela Guiden och jag har slagit upp sidan med info om basketbollspelande!

Så här står det:

BasketBall

Prerequisite:

Available at the beginning of the game.

Random basketball courts

Reward:

Bragging Rights

Det är antagligen ingen bugg utan den är bara i början av spelet! Allstå försvinner när man kommit en viss bit?!? Eller det kan ju vara så?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte riktigt men vad tror ni kan detta stämma?

Vad tror ni det kanske inte är någon bugg utan den ska försvinna?

Det är dumt om den ska försvinna. Jag har märkt att alla som har börjar och klarat Riot uppdragen har blivit av med basketbollen så det är högst troligt att det är en bugg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

basket bollan försvinner på 210 dagen, alltså GTA Dagar, om ni har klarat storyn före de dagarna, så kan ni njuta av basket hehe.

Kolla i stats hur många dagar CJ spelet, inte du, och så ser ni att ja har rätt.

jag kan konstatera att det INTE stämmer! jag har spelat 195 dagar i spelet och har ändå basketbollbuggen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
Jag har tittat i den Officiela Guiden och jag har slagit upp sidan med info om basketbollspelande!

Så här står det:

BasketBall

Prerequisite:

Available at the beginning of the game.

Random basketball courts

Reward:

Bragging Rights

Det är antagligen ingen bugg utan den är bara i början av spelet! Allstå försvinner när man kommit en viss bit?!? Eller det kan ju vara så?

Du är inte smart asså :ph34r:

dom menar antagligen att den är tillgänglig i början av spelet, och att man inte behöver göra nåt för att få tillgänglighet till dne

Länk till kommentar
Dela på andra sidor