Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag har tittat i den Officiela Guiden och jag har slagit upp sidan med info om basketbollspelande! Så här står det: BasketBall Prerequisite: Available at the beginning of the game. Location: Random basketball courts Reward: Bragging Rights Det är antagligen ingen bugg utan den är bara i början av spelet! Allstå försvinner när man kommit en viss bit?!? Eller det kan ju vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 vad menas med "bragging rights"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag vet inte riktigt men vad tror ni kan detta stämma? Vad tror ni det kanske inte är någon bugg utan den ska försvinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag vet inte riktigt men vad tror ni kan detta stämma? Vad tror ni det kanske inte är någon bugg utan den ska försvinna? Det är dumt om den ska försvinna. Jag har märkt att alla som har börjar och klarat Riot uppdragen har blivit av med basketbollen så det är högst troligt att det är en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 hahaha......på det riot uppdraget så e det väl nån ligist som har tagit bollarna och sedan kutat för livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Men om det har försvunnit i dom uppdragen så är det väl att den försvinner efter ett visst tag!?! Allstå kanske ingen bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Undrar också, vad innebär "Bragging Rights"? Kan man skryta obehindrat eller? hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Det där med "Avaible at beginning of the game" det menar dom ju med att det är upplåst från början av spelet, Så man inte behöver låsa upp det! Skulle va skamligt om R* gör så att det bara är med i början av spelet Redigerad 8 december, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Hoppas det kommer en glitch/lösning på det här problemet. Om inte, aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag kan lira basket. men inte gå på gym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag kan inte lira basket men gå på gym! Men för att förhindra gymbuggen så ska du INTE spara på två filer precis efter varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) den ena är från 31:a okt och den andra är ifrån idag. Och det gör mig så jävla förbannad att nått sånt här händer! Redigerad 8 december, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 basket bollan försvinner på 210 dagen, alltså GTA Dagar, om ni har klarat storyn före de dagarna, så kan ni njuta av basket hehe. Kolla i stats hur många dagar CJ spelet, inte du, och så ser ni att ja har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 basket bollan försvinner på 210 dagen, alltså GTA Dagar, om ni har klarat storyn före de dagarna, så kan ni njuta av basket hehe. Kolla i stats hur många dagar CJ spelet, inte du, och så ser ni att ja har rätt. jag kan konstatera att det INTE stämmer! jag har spelat 195 dagar i spelet och har ändå basketbollbuggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 har du klarat av storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 jag kan konstatera att det INTE stämmer! jag har spelat 195 dagar i spelet och har ändå basketbollbuggen Men har du klarat storyn? Det var ju poängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Men har du klarat storyn? Det var ju poängen ja, det har jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Vad är det för någon gym bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag har tittat i den Officiela Guiden och jag har slagit upp sidan med info om basketbollspelande! Så här står det: BasketBall Prerequisite: Available at the beginning of the game. Location: Random basketball courts Reward: Bragging Rights Det är antagligen ingen bugg utan den är bara i början av spelet! Allstå försvinner när man kommit en viss bit?!? Eller det kan ju vara så? Du är inte smart asså dom menar antagligen att den är tillgänglig i början av spelet, och att man inte behöver göra nåt för att få tillgänglighet till dne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 vad menas med "bragging rights"? Typ, rätt att skryta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts