eliizar Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vet någon hur man kan hoppa över hoppet som ligger på ett berg framför flygplatsen i LV (sin egen) det är menat att man ska kunna hoppa ifrån klipphyllan till andra sidan av floden men detta går aldrig för mig. Vilket fordon ska man använda etc? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Bäst är nog att ha NRG-500:an den snabba sport motorcykeln. Sen tar du bara sats och flyger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Testa med en med en bil som du har lustgas i om du missat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) En turismo med nitro lär nog klara det, även om jag aldrig försökt själv. Redigerad 8 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 ok ska göra det, tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Bäst är nog att ha NRG-500:an den snabba sport motorcykeln. Sen tar du bara sats och flyger. Vart finns denna fina motorcykel då ? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Använde PCJ-600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Vart finns denna fina motorcykel då ? =) Hamnen i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Vart finns denna fina motorcykel då ? =) Utanför motorcykel skolan om du har guld i alla övningar. Som jag. Redigerad 8 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Guld i alla skolor. Fast skolorna är ju enkla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Guld i alla skolor. Fast skolorna är ju enkla. Tycker du det är lätt att få guld i allt på alla skolor? Tycker inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Den enda som jag hade en aning problem med var wheelie weave eftersom jag inte visste hur jag skulle hålla kvar bilen på 2 hjul. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts