Bubbli Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag kollar på Kalle Anka. Äter. Öppnar paketen... Ernst kommer fan säja Jag har valt purpur röd på väggarna för att det är jul och det blir lite mysigare. Och någon som är väldigt mysig är Ferdinand Christmas is going to hell! Innan julafton så bakar lussebullar och kokar knäck och sånt. Annars har vi inga traditioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Ernst kommer fan säja Christmas is going to hell! Kunde inte sagt det bättre själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Bara jag som får besök av tomten här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det verkar så Kalan . Jag har en hemlighet som du kanske inte vill veta om då Tomten finns inte 2 bad for the chipmunk Kalan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Bara jag som får besök av tomten här? Jag får besök av "Tomten" Senast va det min bror och före det var det pappa före det pappa, pappa,Morfar,pappa, sen va jag så liten så jag trodde på tomten så då var det tomten,tomten,tomten,tomten sen va jag så liten så jag inte viste vad jul va för någonting, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Dricker alltid julmust varje vinter. Pepparkakshus brukar inte jag göra men julgodis, vanliga pepparkakor och lussekatter brukar jag göra Sen harr jag alltid en julgodiskalender :"> ...Chokladen är så god i julkalenderna Sen brukar jag spola is ute på gatan så man kan köra isbandy med grannen Kommer ingen tomte till mig längre En vanlig jul hemma hos mig är: Först vaknar jag ganska tidigt och får ett paket Sen äter vi frukost Därefter åker man till släkten och är där ungefär till 14:30 Kommer hem och kolalr på kalle anka Vid sex äter vi julbord vid åtta öppnar vi paketen Och så är julafton slut antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Dan före klär vi granen, Sen vaknar man kollar först i köket och sen i rummet på granen, Sen är vi hemma och förbereder till gästerna kommer, Sen är det jullunCh eller middag e det ja och sen kollar man på Kalle anka å dom andra julprogrammen, Sen fikar man och pratar man, Sen öppnarman presenter, Sen kollar man på alla presenter man fått och pratar om dom, sen kanske man testar någon av dom om det är någonting man kan testa, sen är man vaken länge typ till 2 och tänker på allt man fått och samtidigt kanske man gör någonting av det man fått, och sen sover man och då är julafton slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det verkar så Kalan . Jag har en hemlighet som du kanske inte vill veta om då 2 bad for the chipmunk Kalan. WTF? Har jag blivit lurad!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 ´är det bara jag som äter ochb träffar släkten efter Kalle Anka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 ´är det bara jag som äter ochb träffar släkten efter Kalle Anka ? Nej. Jag träffar dom efter. Och före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts