kurrhtenn Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag klarar inte av uppdraget när man ska flyga ner till Angelpine med ett flygplan från flygfältet uppe i öknen. nått tips man skulle kunna få? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 flyg nära marken / vattnet så kommer det inga krigsplan efter dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Flyg via vattnet hela tiden. Mycket lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jappa som sagt så flyg nära marken/vattnet. Bästa vägen är ju som sagt över vattnet. Så fort det börjar pipa ska du försöka flyga lägre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 joo, men grejjen ärr att jag precis har inskaffat min ps2:a. ås jag é inte så säker med analog-spakarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 joo, men grejjen ärr att jag precis har inskaffat min ps2:a. ås jag é inte så säker med analog-spakarna! Då finns det nog inte mycket mer hjälp att ge dig än att du får ta å träna upp färdigheten bland knapparna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts