Azore Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Någon som har någon liten aning om när Xbox 2 skulle släppas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 http://forums.xbox-scene.com/index.php?showforum=92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Har själv läst att det troligtvis skulle komma inom ett år. Men det vet jag inte hur det är med den saken. Ska man köpa Xbox nu eller är det ingen idé, bättre att vänta till Xbox 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Rykten säger runt 2005/2006. Microsoft vill komma med Xbox 2 innan Sony kommer med PS3 runt 2006/2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Okej, 2006 skulle tydligen ps3 komma iallafall.. Men ska man skaffa en Xbox nu eller vänta till Xbox 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Xbox 2 SKA släppas nästa år frågan är bara vilket datum. I Maj ska Microsoft och Sony visa upp spelbara versioner av xbox2 och ps3 på en mässa i san fransisco... Jag gissar på att Xbox 2 släpps i september eller oktober 2005... Ps3 har jag ingen aning men troligt vis nån gång då eller tidigt 2006.. Ps... Xbox PC släpps inte förräns hösten 2006... så de e ett tag dit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 citat från en tidning (kommer inte ihåg vilken): "nästa generations konsoller (d.v.s. PS3 och Xbox2) släpps under första kvartalet av 2006"!!!!!!!!!!! Jag ska kolla källan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts