leftbehind Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Hur gör man Pimping missions? Fordon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Kommer inte ihåg vad det heter, men man använde ett sånt uppdrag, som jag tror hette "Woozie"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Hitta en broadway (pimpbil) och tryck R3... edit: Det går ju annars att söka . Finns ju ett antal topics som denna... Redigerad 7 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Fordon: Broadway den står bakom bensinmacken (se bild) Hur: Tryck på R3 inne i bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Bensin macken, ja det säger ju mkt inom den arean, men tack för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Bensin macken, ja det säger ju mkt inom den arean, men tack för svaren Hahaaahhahhahaahhaa jag det blev bara så jag visste inte exakt vart den låg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 onödigt att åka dit för pimping dem åker ju på gatorna ganska ofta om man har en annan lowrider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Som sagt, hitta denna bil och tryck på R3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 onödigt att åka dit för pimping dem åker ju på gatorna ganska ofta om man har en annan lowrider. Ja, men jag kanske inte orkar sitta en kvart o vänta, med smidigt att åka dit, nu har jag iaf klarat pimping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Försökte mig på det men det var ju inte så anorlunda än Taxi körningarna. Bara anorlunda "kunder". Är det allt man gör? Kör runt dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 japp, ibland blir kunderna bråkiga. Så då får du döda dom, det ska komma upp en payment ruta 10 gånger , då har du klarat "pimping", efter det som kommer hororna att betala dig för att få "följa med" dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 japp, ibland blir kunderna bråkiga. Så då får du döda dom, det ska komma upp en payment ruta 10 gånger , då har du klarat "pimping", efter det som kommer hororna att betala dig för att få "följa med" dig. Heh, coolt. Tror jag ska ge det ett försök till. Fast nu skjuter ju alla på mig i Los Santos. Men tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Ingen orsak . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts