Jump to content

hjälp san fierros flygplats

Recommended Posts

kommer man ens in på flygplatsen med för lite flyingskill? när jag åkte förbi där första gången så kom en ruta upp med nån text som sa det..

Japp... Det är bara att hoppa upp och klättra över det dära båset, eller också hoppa över med BMX (jag har aldrig lyckats, men det ska tydligen gå...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, du måste ha flygcertifikat. Klara ut flygskolan så uppgraderas din Flying skill-mätare och du får tillgång till alla flygplan på SF's flygplats. Fast flygplanen på LS's flygplats (och även LV's), är "olåsta" från början.

ja har hört att om man åker omrking i Shamal i 35 min så ska man få ett flygcertifikat.. Efter tio minuter ska de stå typ "soon you will get your certificate" eller något sådant.. och efter ytterligare 25 min har man kortet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller bara ta en Mule eller liknande skåpbil, parkera den vid grinden, hoppa upp på taket och vips så är man inne.

Precis som Rockaway sa, flyg runt i ca en halvtimme efter att du kommit in och certet är ditt. Man tar sig då in på alla flygplatser, men flygplanen på San Fierro's flygplats är dock låsta tills flygskolan är klar (endast Mavericken som finns där är olåst).

Redigerad av Wankel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor