kattälskaren Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 När jag går till san fierros flygplats så är alla flyg planer låsta varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 du har inte tillräkligt ned fly skill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Eller också måste man ha certifikat... Jag hade samma "problem"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Precis, du måste ha flygcertifikat. Klara ut flygskolan så uppgraderas din Flying skill-mätare och du får tillgång till alla flygplan på SF's flygplats. Fast flygplanen på LS's flygplats (och även LV's), är "olåsta" från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 kommer man ens in på flygplatsen med för lite flyingskill? när jag åkte förbi där första gången så kom en ruta upp med nån text som sa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 kommer man ens in på flygplatsen med för lite flyingskill? när jag åkte förbi där första gången så kom en ruta upp med nån text som sa det.. Man kan inte köra igenom porten, men det betyder ju inte nödvändigtvis att man inte kan komma in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Bara att klättra över ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 kommer man ens in på flygplatsen med för lite flyingskill? när jag åkte förbi där första gången så kom en ruta upp med nån text som sa det.. Japp... Det är bara att hoppa upp och klättra över det dära båset, eller också hoppa över med BMX (jag har aldrig lyckats, men det ska tydligen gå...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Komma in på flygplatserna utan tillräckligt höga flying skill! Du behöver. 1 Perrenial 1 BMX eller BIKE `Gör såhär Ställ Perren vid staketet med huven mot bort från stängslet Olla upp på perren och sen över staketet....KLART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Precis, du måste ha flygcertifikat. Klara ut flygskolan så uppgraderas din Flying skill-mätare och du får tillgång till alla flygplan på SF's flygplats. Fast flygplanen på LS's flygplats (och även LV's), är "olåsta" från början. ja har hört att om man åker omrking i Shamal i 35 min så ska man få ett flygcertifikat.. Efter tio minuter ska de stå typ "soon you will get your certificate" eller något sådant.. och efter ytterligare 25 min har man kortet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Eller bara ta en Mule eller liknande skåpbil, parkera den vid grinden, hoppa upp på taket och vips så är man inne. Precis som Rockaway sa, flyg runt i ca en halvtimme efter att du kommit in och certet är ditt. Man tar sig då in på alla flygplatser, men flygplanen på San Fierro's flygplats är dock låsta tills flygskolan är klar (endast Mavericken som finns där är olåst). Redigerad 7 december, 2004 av Wankel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 hm man kommer in med bil om så krävs jag brukar använda mortocykel ! Ni vet tunneln som går upp i bergen kolla bilden och gasen i boten så kommer du över till flyg platsen det går med bil med men jag har inte lyckats hoppa över med cykel än det är ju en bit så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jag fullt i flyning skill fast dem är ändå låsta vad ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jag har fullt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jag fullt i flyning skill fast dem är ändå låsta vad ska jag göra Klara dig fram till LV och köp flygplatsen där och klara certifikat-testen det är det enda och bästa sättet. Visst kan du hoppa in på flygplatsen men det är bara onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 hur mycket kostar flygplatsen då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) hur mycket kostar flygplatsen då ?? $80000 Redigerad 11 december, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 lägg till en 0:a till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts