olle Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 jag har letat i flera timmar efter bilen FLASH! men den finns ju inte är den nån som värkligen sett den? om ni har det kan ni vel skriva vart den finns det skulle vara ass schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 jag har letat i flera timmar efter bilen FLASH! men den finns ju inte är den nån som värkligen sett den? om ni har det kan ni vel skriva vart den finns det skulle vara ass schysst Rodeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) typ combi bil av något slag! den finns i Los Santos överallt.. någon kommer nog med bild snart.... Redigerad 7 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olle Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 det är där jag har letat men den finns ju inte där står den inte parkerad nån stans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 någon kommer nog med bild snart.... Då får väll jag komma med bild då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Finns vid parkeringen i närheten av häst löpar grejset ... edit: kolla kartan du fick med till SA och leta efter löpar grejset ( ) och om du kollar rakt mot norr med grejset ( ) bakom dig så skall det stå en Flash lite längre fram. OBS: Det finns endast två betting shops. En i landsbyggden och en i LS... Redigerad 7 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) en till bild behövs Edit: det är ingen riktigt kombi eller vad ska man kalla det? Sportsedan? Redigerad 7 december, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Halvkombi. Inte sportsedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Ahh okej det var nåt spm föll mig in Det lät bara bra Men vad skulle du kalla en Wolkswagen Golf i verkligheten? Halvkombi? Jag tror det heter nåt speciellt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Tidsam, tänker du på ordet Hatchback? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Tidsam, tänker du på ordet Hatchback? nä det ska finnas ett svenskt ord för den sorten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olle Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 tackar ! hittade en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 nä det ska finnas ett svenskt ord för den sorten Hatchback är bland annat den gamla 9-3 modellen. Halvkombi är den också eftersom det svenska ordet för Hatchback är halvkombi. Sedan kan man nog kalla Flash bil i golfklassen. Kanske passar det bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Kanske lite OFF-TOPIC, men jag tycker Flash ser ut som en Nissan Sunny GTi-R. Passar nog bäst att säga att den tillhör Golf-klassen. Och du har så rätt SAAB, Hatchback betyder ju halvkombi (gick vilse i svengelskan!), d.v.s. "3-dörrar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Golfkarossen kallas är väl kombicoupé, iaf om det är en tvådörrarsvariant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Detta är en nissan sunny gti-r inte helt olik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Är det den bilen som låter helt konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts