alias Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 De ändå flickvännerna jag kan hitta "hemma" är denise och helena. Om jag t.ex ska dejta Katie så har jag fullt på muscle och åker dit i t.ex infernus(fullt på sex appeal) men hon är ändå aldrig hemma, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Hade samma problem med Denise. Har inte skaffat mig några fler sen dess än men det var samma. Jag åkte till hennes ställe de tiderna hon ska vara hemma och hon var aldrig hemma. Vår relation blev mindre och mindre. Jag var riktigt förbannad för det ska jag säga. Jag försökte 5 dygn i sträck att köra utanför hennes hus och hon var ALDRIG hemma. Jag löste aldrig det utan jag fick vänta tills hon ringde mig och undrade vart jag tagit vägen. Är ända lösningen jag kan komma på. Hon brukar ringa när man är till fots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Har samma problem... Typ ingen av mina brudar är hemma. Nästan aldrig! Och när de äntligen är där så ska man stänga av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Nu funkar det för mig igen. Lösningen var att radera min extra sparfil och starta om tvspelet. Jag fick dock göra det 2 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts