alias Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) altså det är upp till er att tro på mig eller inte några kanske tror mig några inte.. Som sagt så kan du ta en bild på CJ brevid en NPC med bräda. Och visa hela skärmen. I samma kvalitet som den förra bilden. Redigerad 7 december, 2004 av alias Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Yeah!! Härligt Tidsam Indy ....ehheheh Det sätter jag över copingen i Åkersberga skate park......................... Ofan Härligt!!! Jag har dock inte skateat så seriöst och intesivt det var bara en rolig grej att göra... Jag lärde mig göra en nosegrind ett rail som var en 25cm över marken.. ahaaahhaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Liar. Välkommen tillbaka om ett år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts