alias Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 För att få alla tvivlare att sluta så ta en bild på hela skärmen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Den verkar faktiskt inte vara omgjord i något program?!?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 och plus att jag inte har använt "paint" eller vad du menade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Alla skateboard har faktist samma logo under sig .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 MEN SHIT JAG LOVAR och om ni undrar vart det är så är det nära rampen i vinewood Ta en bild med hela tv:n med, och sen någon annanstans Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 så här e den så ni vet asså jag har inte ljugit Asså ser inte det där ut mer som Tommy Vercitti än CJ ??? ICKE NEGER ??!!!!?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Väck mig när du har en riktig bild att visa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 e det bara jag som tycker att denna bilden skriker Tommy Vercetti Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 woozie du kan få sova över hos dem skulle jag tro även om det e fejk men då skall du vara försiktig, speciellt om du tappar tvålen i duschen...hahaha (skämt) Men du har rätt på en pungt där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Asså ser inte det där ut mer som Tommy Vercitti än CJ ??? ICKE NEGER ??!!!!?!? Det har du rätt i men han sa ju att det var fotgängarna som hade skateboard! Men en annan grej är att bilden ser ut å vara i FÖR perfekt kvalite... Bilden nedan är tagen med min kamera som har 2 megapixel tror jag OBS: TV:n är inte röd den är silvrig blev lite knas med färgen där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 så här e den så ni vet asså jag har inte ljugit Ja men det där är ju inte CJ vi är inte dumma på det här forumet..så dra och försök nån annan stans Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 det är inte cj det är en kille på gatan som stog framför mig , man kan inte åka på skateboarden men man kan hålla den och slåss med den. och sedan så kunde jag inte ha bild på hela för att bilden blev för stor så jag var tvungen att klippa ner den lite i photoshop! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Självklart är det fake. Dels för att det inte går (eller ska inte gå) att ändra något på någon skiva, och dels för att bilden är redigt croppad och dåligt photoshoppad med för hög kvalitet. Herregud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Det har du rätt i men han sa ju att det var fotgängarna som hade skateboard! Men en annan grej är att bilden ser ut å vara i FÖR perfekt kvalite... Bilden nedan är tagen med min kamera som har 2 megapixel tror jag OBS: TV:n är inte röd den är silvrig blev lite knas med färgen där mm, och skate boarden ser för inklippt ut , och sen ser det nästan ut som en World Industides bräda , När vi ändå snackar om skate board så tog jag Boardslide ner för en 6:a Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Det där är en mod till vice city Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 det är inte cj det är en kille på gatan som stog framför mig , man kan inte åka på skateboarden men man kan hålla den och slåss med den. och sedan så kunde jag inte ha bild på hela för att bilden blev för stor så jag var tvungen att klippa ner den lite i photoshop! :'( okey.....ta e bild där CJ står brevid en på gatan som har en bräda!!! fota så man ser huvudet på dom också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 mm, och skate boarden ser för inklippt ut , och sen ser det nästan ut som en World Industides bräda , När vi ändå snackar om skate board så tog jag Boardslide ner för en 6:a Offtopic: Jag kunde göra riktigt hög ollie till slut lärde jag mig göra indy mitt på marken... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 mm, och skate boarden ser för inklippt ut , och sen ser det nästan ut som en World Industides bräda , När vi ändå snackar om skate board så tog jag Boardslide ner för en 6:a 6:a aja min bror åker bräda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 altså det är upp till er att tro på mig eller inte några kanske tror mig några inte.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Offtopic: Jag kunde göra riktigt hög ollie till slut lärde jag mig göra indy mitt på marken... Yeah!! Härligt Tidsam Indy ....ehheheh Det sätter jag över copingen i Åkersberga skate park......................... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts