Shady_4_life Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 du vet väl att du blir bannad om detta e fake.....om du inte ska bli bannad så måste du fixa en bild fort hoppas att du inte ljuger för det hade varit såååå fettttt med bräda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 låter väldigt intressant men det kanske är som inlinesen..folk åker men man kan inte själv....men tror jag kollade på en GTA sida där ahde dem fott tag i en bild precis som dem uppe i hörnet emd vapen på men med en skateboardi non fil.....e inte säker men iaf... non som testat änu och har bevis/bild? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Ljug lagom! Du kan ändra hur mycket du vill på SA- filerna. Du måste isf spara ändringarna på DVD'n, vilket inte funkar om du gör det i utforskaren. Så även om du sparar och sätter i skivan i ditt PS2 är det samma gammla San Andreas... BTW så ligger Skateboarden i weapons.dat filen. Så det är förmodligen en gift i stil med dildosen och blomman, så det borde inte funka att åka på den. BUSTED! Det låter vettigast!! jävla fjant! hatar lägnare som kommer till forumet och skitar ner (men har du rätt så får du sova hos mig woozie) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jga ljuger inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Fixa fram en bild då! om du ljuger så...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Det låter vettigast!! jävla fjant! hatar lägnare som kommer till forumet och skitar ner (men har du rätt så får du sova hos mig woozie) Åhh du är snäll!! Woozie: du ska få sova hemma hos han om det är sant... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Om ni sätter in eran SA skiva i eran PS2 så spelas den upp automatisk genom att öpnna en ruta i utforskaren. sedan gå ni in i weapons mappen, ni hittar den om ni söker, sedan letar ni rätt på skateboard, det står såhär #Skateboard ta bort "#skateboard" sedan startar ni spelet då står det att ni måste bekräfta då trycker ni på okej sedan så kommer en del folk åka runt med skateboard. vänta lite nu.. om det där är Woozie, hur skulle han då ha kunnat sett en skateboard. han är ju blind. det luktar fejk här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 det blir bara en massa ränder när jag ska ta kort med webcamen .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 d stämmer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Åhh du är snäll!! Woozie: du ska få sova hemma hos han om det är sant... ja det får han..du kanske vill vara med Tidsam? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Lägg up ändå! Richard I: Hmm jag vet inte riktigt ska ni typ hyra en film eller nåt då? Redigerad 7 december, 2004 av Tidsam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 woozie du kan få sova över hos dem skulle jag tro även om det e fejk men då skall du vara försiktig, speciellt om du tappar tvålen i duschen...hahaha (skämt) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 det blir bara en massa ränder när jag ska ta kort med webcamen .. det skiter vi i.....bara man ser vad det e?!..... fota med kameran på spelet sen fota den bilden...... det går o fota med cam så man ser vad det e...så skyll inte på det sen... snabba att ta bilden!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 woozie du kan få sova över hos dem skulle jag tro även om det e fejk men då skall du vara försiktig, speciellt om du tappar tvålen i duschen...hahaha (skämt) Haha tappa tvålen! Men du!! inbilla dig inget nu! jag förstår vad du syftar på... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Det funkar inte när man ska spara så står det något om att det inte funkar hur man en försöker så det va bara en löngn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 så jag har en bild mamma hade med sin digital kamera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 så jag har en bild mamma hade med sin digital kamera Okej men lägg upp den här då! du får ha lite tempo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 så här e den så ni vet asså jag har inte ljugit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Okej men lägg upp den här då! du får ha lite tempo Ord på det :E plis upp med bilden och inge paint skit plz som den här fejken (även en bigfoot fejk i bakgunden Redigerad 7 december, 2004 av mankan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 MEN SHIT JAG LOVAR och om ni undrar vart det är så är det nära rampen i vinewood Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts