Woozie Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Om ni sätter in eran SA skiva i eran PS2 så spelas den upp automatisk genom att öpnna en ruta i utforskaren. sedan gå ni in i weapons mappen, ni hittar den om ni söker, sedan letar ni rätt på skateboard, det står såhär #Skateboard ta bort "#skateboard" sedan startar ni spelet då står det att ni måste bekräfta då trycker ni på okej sedan så kommer en del folk åka runt med skateboard. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag menade dator Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Så kan man spela det på Ps2 sen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Om ni sätter in eran SA skiva i eran PS2 så spelas den upp automatisk genom att öpnna en ruta i utforskaren. sedan gå ni in i weapons mappen, ni hittar den om ni söker, sedan letar ni rätt på skateboard, det står såhär #Skateboard ta bort "#skateboard" sedan startar ni spelet då står det att ni måste bekräfta då trycker ni på okej sedan så kommer en del folk åka runt med skateboard. Utforskaren? Du skrev ju om ni sätter eran SA skiva i PS2?? jag fattar inte ett skit... Edit: aha okej jag såg sen att du skrev "jag menade datorn" Redigerad 7 december, 2004 av Tidsam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Japp så är det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag skrev fel jag menade att ni skulle sätta in den i datorn inte i ps2an ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vågar man verkligen?! Känns lite riskabelt! Kan du ta ett kort från TV:n när man ser nån på skateboard`? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 vill ha det bekreftat av andra personer först innan jag testar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Woozie: Det finns en mycket finn knapp som heter edit. Varför ta bort vapnets namn egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 jag har ingen kamera jag kan inte ta kort men jag kan testa med webcamen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Det tvivlar jag på. Sounds like bullshit to me. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 det är sant .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 jag har ingen kamera jag kan inte ta kort men jag kan testa med webcamen A gör det borde gå kanske bara kass kvalite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 jag har ingen kamera jag kan inte ta kort men jag kan testa med webcamen Om du ljuger ska jag personligen komma hem till dig på övernattning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag hittar inte weaponmappen när jag söker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Och vart skulle den finnas isåfall? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 kan man åka d då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Alltså ska man ta bort hela namnet?? Det är lite riskabelt för mig om man inte själv kan åka skteboard så gör inte jag det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Ljug lagom! Du kan ändra hur mycket du vill på SA- filerna. Du måste isf spara ändringarna på DVD'n, vilket inte funkar om du gör det i utforskaren. Så även om du sparar och sätter i skivan i ditt PS2 är det samma gammla San Andreas... BTW så ligger Skateboarden i weapons.dat filen. Så det är förmodligen en gift i stil med dildosen och blomman, så det borde inte funka att åka på den. BUSTED! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Woozie Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 nej du ska inte ta bort hela namnet .. du ska bara ta bort # före namnet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts