Jump to content

Jag vet hur man får skateboard!

Woozie
 Share

Recommended Posts

Om ni sätter in eran SA skiva i eran PS2 så spelas den upp automatisk genom att öpnna en ruta i utforskaren. sedan gå ni in i weapons mappen, ni hittar den om ni söker, sedan letar ni rätt på skateboard, det står såhär #Skateboard ta bort "#skateboard" sedan startar ni spelet då står det att ni måste bekräfta då trycker ni på okej sedan så kommer en del folk åka runt med skateboard. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Bilder

Om ni sätter in eran SA skiva i eran PS2 så spelas den upp automatisk genom att öpnna en ruta i utforskaren. sedan gå ni in i weapons mappen, ni hittar den om ni söker, sedan letar ni rätt på skateboard, det står såhär #Skateboard ta bort "#skateboard" sedan startar ni spelet då står det att ni måste bekräfta då trycker ni på okej sedan så kommer en del folk åka runt med skateboard. :(

Utforskaren? Du skrev ju om ni sätter eran SA skiva i PS2?? jag fattar inte ett skit...

Edit: aha okej jag såg sen att du skrev "jag menade datorn"

Redigerad av Tidsam
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ljug lagom! ;)

Du kan ändra hur mycket du vill på SA- filerna. Du måste isf spara ändringarna på DVD'n, vilket inte funkar om du gör det i utforskaren. Så även om du sparar och sätter i skivan i ditt PS2 är det samma gammla San Andreas...

BTW så ligger Skateboarden i weapons.dat filen. Så det är förmodligen en gift i stil med dildosen och blomman, så det borde inte funka att åka på den. BUSTED! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...