Riichard Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Jag gjorde mitt första rån idag Rånade baren i Little Havanna där jag fick cuba uppdragen förut.. Såå,... Nån som kan tipsa om andra ställen att råna, gärna med bra betalning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Det finns en juvelare borta på DownTown.......14000 HEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 5 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Kan du ge en närmare beskrivning? Var i DownTown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Kan du ge en närmare beskrivning? Var i DownTown? NEj....tyvärr.....kolla kartan som du fick med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 det finns massa affärer i den stora marknaden i fölrsta banan det finns en juvel affär där men jag vet inte om man får 14000 där men men det finns typ 5affärer där att råna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 MOHHA im gonna kill them Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Ett tips är att använda ett vapen som du kan springa o skuta med samtidigt......så du kan backa dut långsamt ur affären och sedan försvinna ur synhåll FÖR ATT SEDAN SPRINGA TILLBAKA OCH KNÄPPA DEN JÄVELN!!!!! .....oj...kom lite ur där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 1. Gash Högra ön 2. Jewelery store Högra ön 3. Jewelery store Vänstra ön 4. Pharmacy Vänstra ön 5. Tooled up Högra ön 6. Music store Högra ön 7. Dispensary Högra ön 8. Corner store Högra ön 9. Jewelery store Högra ön 10. Ryton aide Vänstra ön 11. Laundromat Vänstra ön 12. Robinas cafe Vänstra ön 13. Screw this Vänstra ön 14. Donut shop Vänstra ön 15. Bunch of tools Högra ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 kolla på gtasajten dom har fått upp den dära kartan igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Eller så skriver man en Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts