StellHell Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 Jag röstar på mafia för dom e så enormt jobbiga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 Det är ju solklart maffian! Man kan ju inte åka förbi deras område utan att bil skjuten i små bitar av deras shotgun... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 Maffian ä så jävla jobbig att man vill spränga hela bunten och så när ja ändå håller på och skriver vill ja tacka för en jävla bra sida(GTAsajten alltså ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 helt klart maffia. man måste ju ha en skottsäker bil eller en rhino (pansarvagnen) för att överhuvudtaget kunna vistas i deras område Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 mafia... Jag blev så trötta på dem så jag ladddade ner modden så gängen inte reagerar på en... mycket roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Jag har också laddat ner den modden, Igentligen lite fusk, men när man klarat spelet och bara vill köra normalt är det skönt att vara vän med gängen. Och när man kör endel uppdrag är det också väldigt bra att vara vän med gängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 LOL jag kör koden crazy people så då skjuter dom varann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2002 Hm... ganska bra att vara vän med gängen i sånna uppdrad där man ska peppra Coloumbian Cartel-medlemmar tex: Grand Theft Aero, Bomb da Base. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts