Jump to content

Vilka pc spel äger..

GTA_Snubbe 2
 Share

Vilket pc spel tycker du är bäst..  

50 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Annat: Doom 3 :P (Alla hatar det förutom mig... är jag det ända 'horrorfanet' här som gillar det här spelet? är väl ingen här som gillar 'The Thing' heller.(Varken spelet eller filmen??).... åh gud, jag är mobbad... :o )

Jag gillade faktiskt Doom 3. Dock trodde jag att det skulle vara bättre.

The Thing-filmen ärlskar jag! Den är helt enkelt underbar! Spelet är underhållande ett tag iaf :wub:

Men min röst faller ändå på Half-Life 2! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart man har lirat ettan... Älskade det också, men HL2 är nog något av det tuffaste jag lirat...

HL2 är som vilket jävla FPS som helst. Ingen känsla. HL2 är inte Half-Life, inge klura. Jag fastnade inte en enda gång i spelet, och så ska det inte vara! HL2 är ett bra spel, men det är inte värt att kallas Half-Life...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HL2 är som vilket jävla FPS som helst. Ingen känsla. HL2 är inte Half-Life, inge klura. Jag fastnade inte en enda gång i spelet, och så ska det inte vara! HL2 är ett bra spel, men det är inte värt att kallas Half-Life...

jo jag som ääälskar att fastna och få AD/HD och gå ut på balkongen och SKRIIKA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

håller inte riktigt med dig där... visst hl1 hade bättre upplägg och story men hl2 är för det inet som vilket fps som hellst. har du lirat något fps som är lika bra förutom hl1? och det är visst mycket tänka, fast inet på samma nivå som i ettan

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

håller inte riktigt med dig där... visst hl1 hade bättre upplägg och story men hl2 är för det inet som vilket fps som hellst. har du lirat något fps som är lika bra förutom hl1? och det är visst mycket tänka, fast inet på samma nivå som i ettan

Nej, eller DOOM3 är ett väldigt bra fps också. HL2 hade en bra story det tycker jag. Men seriöst man vill inte bara springa igenom ett spel. Inte jag iaf ;)

Och P-C

Du skojar va, det är ju sånt som gör många spel roliga!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor