GTA_Snubbe 2 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Själv tycker jag att far cry är bäst, har köpt det tidigare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Finns väl fler än bara dom? Vote: GTA: Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 lol..gta forum..och inte ens gta:Sa finns med?..jag vet inte vilket spel jag gillar mest skulle tro gta:sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 lol..gta forum..och inte ens gta:Sa finns med?..jag vet inte vilket spel jag gillar mest skulle tro gta:sa pc.. var är americas army, hitman spelen, ravenshield (suger dock)?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 lol..gta forum..och inte ens gta:Sa finns med?..jag vet inte vilket spel jag gillar mest skulle tro gta:sa Sen när finns San Andreas på Pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 ehrmm.. du har missar typ många bra spel vote: null HL2 äger! commandos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 1a: Metal Gear Solid 2, lugnt bästa spelet någonsin (MGS tätt efter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Annat: Doom 3 (Alla hatar det förutom mig... är jag det ända 'horrorfanet' här som gillar det här spelet? är väl ingen här som gillar 'The Thing' heller.(Varken spelet eller filmen??).... åh gud, jag är mobbad... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vote: Annat Spelar mest Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield (löjligt långt namn) nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Annat: Doom 3 (Alla hatar det förutom mig... är jag det ända 'horrorfanet' här som gillar det här spelet? är väl ingen här som gillar 'The Thing' heller.(Varken spelet eller filmen??).... åh gud, jag är mobbad... ) Jag gillade faktiskt Doom 3. Dock trodde jag att det skulle vara bättre. The Thing-filmen ärlskar jag! Den är helt enkelt underbar! Spelet är underhållande ett tag iaf Men min röst faller ändå på Half-Life 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Bara en fråga, ni som tycker att hl2 äger, har ni lirat 1:an? VOTE: INGEN VOTE FÖR ATT HALF-LIFE INTE FANNS MED!!!!!!!! Gta 3 skulle jag möjligtvis ha kunnat rösta på, men nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Bara en fråga, ni som tycker att hl2 äger, har ni lirat 1:an? VOTE: INGEN VOTE FÖR ATT HALF-LIFE INTE FANNS MED!!!!!!!! Gta 3 skulle jag möjligtvis ha kunnat rösta på, men nej... Klart man har lirat ettan... Älskade det också, men HL2 är nog något av det tuffaste jag lirat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 VOTE:ANNAT. De bästa spelen genom tiderna enlig mig är: 1) Shenmue 2) Zelda:Ocarina of time 3) GTA:Vice City De spel jag ser mest fram emot är: 1) Nästa Zelda 2) Shenmue Online 3) Need for Speed: Road challenge 2 (om det stämmer att det är på G) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Klart man har lirat ettan... Älskade det också, men HL2 är nog något av det tuffaste jag lirat... HL2 är som vilket jävla FPS som helst. Ingen känsla. HL2 är inte Half-Life, inge klura. Jag fastnade inte en enda gång i spelet, och så ska det inte vara! HL2 är ett bra spel, men det är inte värt att kallas Half-Life... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 HL2 är som vilket jävla FPS som helst. Ingen känsla. HL2 är inte Half-Life, inge klura. Jag fastnade inte en enda gång i spelet, och så ska det inte vara! HL2 är ett bra spel, men det är inte värt att kallas Half-Life... jo jag som ääälskar att fastna och få AD/HD och gå ut på balkongen och SKRIIKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 1. Battlefield 1942 2. Call of duty 3. vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Haha 17 st som röstade på annat. Jag tillexemper... Bästa PC-spelet just nu är ju såklart Everquest 2.... vote: annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) HL2 är som vilket jävla FPS som helst. Ingen känsla. HL2 är inte Half-Life, inge klura. Jag fastnade inte en enda gång i spelet, och så ska det inte vara! HL2 är ett bra spel, men det är inte värt att kallas Half-Life... håller inte riktigt med dig där... visst hl1 hade bättre upplägg och story men hl2 är för det inet som vilket fps som hellst. har du lirat något fps som är lika bra förutom hl1? och det är visst mycket tänka, fast inet på samma nivå som i ettan Redigerad 8 december, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) den där listan va ju nästan bara lågbudget spel fattar inte vart HL2, WoW mm. tog vägen!? Edit: osså W0rd på KalleR Redigerad 8 december, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 håller inte riktigt med dig där... visst hl1 hade bättre upplägg och story men hl2 är för det inet som vilket fps som hellst. har du lirat något fps som är lika bra förutom hl1? och det är visst mycket tänka, fast inet på samma nivå som i ettan Nej, eller DOOM3 är ett väldigt bra fps också. HL2 hade en bra story det tycker jag. Men seriöst man vill inte bara springa igenom ett spel. Inte jag iaf Och P-C Du skojar va, det är ju sånt som gör många spel roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts