Steijer Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag tror inte att jag är den enda som är otroligt trött på allt detta nyskapande av bissarra trådar som sällan skapar en seriös diskusion. Låt därför snacket bli seriöst, men ändå ganska inrelevant (inom en rimlig ram) Redogör vad som hände när du skulle dit, eller hur totalt misslyckat ditt uppdrag blev. Allmänt snack om allas vårat spel med andra ord. Själv fick jag gåshud du jag cruisade runt i en lowrider och helt plötsligt börjar man lira RATM. Känsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rasmuse Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Latjade om kring o sköt poliser i Las Venturas o hade skrapat ihop 4 stjärnor när jag hade lust att ta ett uppdrag. Såg ett C brevid the Strip o åkte dit. Där skulle man tydligen hindra looser-rapparen Madd Dogg från att begå självmord. Han hoppade o landade i min pickup och sen fick jag ordern att ta honom jävligt försiktigt till sjukhuset. Tog typ 3 sekunder innan 3 snutbilar hade rammat mig o loosern var död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Är det inte det hela forumet handlar om? Man kan inte göra en "Allmän" tråd om allt, eftersom det bara handlar om en grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Är det inte det hela forumet handlar om? Man kan inte göra en "Allmän" tråd om allt, eftersom det bara handlar om en grej. steijer sa:Allmänt om san andreas Redigerad 7 december, 2004 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts