leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 hehe, men jag tycker att postar väldigt onödiga inlägg jac16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Kan ingen säga vart det är? Börjar bli nyfiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Har sett precis samma sak på samma ställe. Blev en aning konfundersam på vad det kunde vara men jag han inte ifatt det med helikoptern jag satt i. Så litta skumt ut i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vilken bro snackar ni om? Jag körde runt i Red County som en galning för att hitta det igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 AAAAhahahahaha bastard.... hahahaha fan vad jag älskar dig bastard! och hubert.. hahahaha!! Såna sköna dissar, hahaha! tack jack16, lämmna aldrig detta forum hahaha fan, ni har gjort min dag... hahahaaaaa Tack tack, något måste man väl ha och göra Jag lovar jag ska inte lämna dig vice24 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 hehe.. skönt att höra! Man måste ju ha lite roligt här i livet.... Basteard, e du från sthlm?! "ditt pulver" har aldrig hört det uttrycket, det finns inte här nere i skaåne! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 hehe.. skönt att höra! Man måste ju ha lite roligt här i livet.... Basteard, e du från sthlm?! "ditt pulver" har aldrig hört det uttrycket, det finns inte här nere i skaåne! ) Mmm, det måste man.. Ja, jag är från Stockholm. Det står på min profil. Hehe, det var en polare som skrev det sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 basteard, hur kollar man nummret?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Hmm, jag tror ni bara hittar på det eftersom ni inte säger vilken bro det är eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Det är ett snapshot!! Alla snapshot lyser så i bland på natten!!! Kolla i kameran så ser man att det är en råsa blupp med en kamera på!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag har inte Gta sa så jag undrar vad är en snapshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag har inte Gta sa så jag undrar vad är en snapshot? Man kan ta kort i San Fierro... Ash.. Det är som hidden pakage fast man tar kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag såg ett UFO igår när jag flög nära flygplatsen i LV(den man äger) precis efter jag lyft runt 02:00 och jag försökte komma ikapp den men den var för snabb. Notera att jag åkte i jetplanet som går fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Man kan ta kort i San Fierro... Ash.. Det är som hidden pakage fast man tar kort! Jag vet att man kan ta kort i Sa men alla säger ju "du såg bara en snapshot" Vad menar dom med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag vet att man kan ta kort i Sa men alla säger ju "du såg bara en snapshot" Vad menar dom med det? Det finns ljusa prickar man ser i mörkret i SA som man ska ta kort på med kameran. Då får du t.e.x. 1 of 50 snapshots taken. När du har alla 50 kommer du närmare 100 %. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 basteard, hur kollar man nummret?! Man vänder bara på konsollen, tittar bara på baksidan, där står det.. SCPH-50004 säkert.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Det finns ljusa prickar man ser i mörkret i SA som man ska ta kort på med kameran. Då får du t.e.x. 1 of 50 snapshots taken. När du har alla 50 kommer du närmare 100 %. Jaha ok då fattar jag Förresten nån som vet när Gta Sa kommer till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag såg ett UFO igår när jag flög nära flygplatsen i LV(den man äger) precis efter jag lyft runt 02:00 och jag försökte komma ikapp den men den var för snabb. Notera att jag åkte i jetplanet som går fort. R* har själva sagt att det ska föreställa flygplan som flyger. Dom fanns även i VC men då kunde man inte flyga så högt så man kom på samma höjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 R* har själva sagt att det ska föreställa flygplan som flyger. Dom fanns även i VC men då kunde man inte flyga så högt så man kom på samma höjd. aa, det är klart att det finns prickar som flyger fort o högt och det är plan men det här flög bara en 4meter ovanför , PS: raderade klippet för att kunna filma när jag o mina pals skejtade , men jag lovar att jag ska lägga upp ett klipp på en sån där flygande ljus prick om jag hittar nån, och sen så är den inte alltid på samma ställe så ni ska inte leta på bron leta bara ute i badlands....................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Det är ett snapshot!! Alla snapshot lyser så i bland på natten!!! Kolla i kameran så ser man att det är en råsa blupp med en kamera på!!!! OK, men hur många Snapshots finns i Red County (Utanför Los Santos) och Bad Lands? Trodde de bara fanns i San Fierra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts