Carolus XII rex suenica Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) oh wow.. dina jämförelser är ju för bra Jag menar att terrorist-hotet i USA ökar när hatet växer Freak:Men inget har hänt sedan 11 september eller hur, snorunge? Redigerad 9 december, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ryssarna hade inga missiler på den tiden. Plus att Finland klarade sig i fem månader. Wow, det är ju superlänge Dom klarade sig ju längre än Frankrike som besegrades på 1 månad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Mejk löv, not wår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) USA gör rätt som rensar mellanöstern på såna galningar, hoppas de hittar bin laden snart. (Jag vet var han är, i tora-borabergen.) I sverige gillar vi inte usa, därför försvarar vi Terroristerna, dumma som vi är. Vad Bush har gjort är snarare förljande: BUSH JR. CREATES NEW TERRORIST CAMPS Not only has Bush Jr. misled the American people by claiming a “catastrophic success” in Iraq, but his catastrophic Iraq policies have led to new training camps for al-Qaeda operatives in places like Falluja in Iraq. In fact, American commanders outside Falluja told the NY Times on Aug. 29 “In Western Iraq, Fundamentalists Hold U.S. At Bay.” So not only did Bush Jr. fail to complete the job in Afghanistan, where the Taliban once again have a free hand and the heroin exports are at record levels, but now Iraq has been turned into terrorists camps.http://blog01.kintera.com/Bobs/archives/000676.html Men varför är vissa terrorister värre än andra? Usama målas upp som världens fiende nummer ett medans USA stöder diktatorer i ett otaligt antal länder. Dubbelmoral? Freak:Men inget har hänt sedan 11 september eller hur, snorunge? Inte i USA, nej. I mellanöstern, ja dagligen. Dom klarade sig ju längre än Frankrike som besegrades på 1 månad! Lets send them a price. Redigerad 9 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ryssarna hade visst missiler. vad är det för skitsnack? har man ett flygvapen har man missiler också...Ge mig lite bevis/källa på det. Men det jag försökte få fram var att Ryssland idag har lite mer avancerade robotar (och flygvapen idag) och skulle nog kunna förstöra ganska mycket för Sverige utan att vi lyckas första mycket för dom. En snabb fråga angående "finland klarade sig i 5 månader" Nå. Hur mycket av Finland finns i dag då?? Hur mycket förlorade dom då? Finland förlorade Karelen, en skoglandsremsa på östra gränsen, deras väg till barrets hav.. Det gigantiska sovjet mot lilla finland, kom inte och säg att det ovanstående är en sju helvetes bedrift. Vem fan bryr sig om hur mycket land de förlora? Jag bryr mig mer om de människorna som dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Att träna inför krig är det mest patetiska och fjantiga man kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ge mig lite bevis/källa på det. Men det jag försökte få fram var att Ryssland idag har lite mer avancerade robotar (och flygvapen idag) och skulle nog kunna förstöra ganska mycket för Sverige utan att vi lyckas första mycket för dom. Vem fan bryr sig om hur mycket land de förlora? Jag bryr mig mer om de människorna som dog. Ge mig bevis för att det inte gör det istället. Har inga bevis men vet att det är så, har läst det i någon kan inte komma ihåg namnet.. Ryssland har inte mer avancerad arme en oss. Inte flygvapen heller, möjligtsvis har dom bättre försvar mot missiler men dom har knappast några att skicka mot oss. Ägd snorunge. Funnylin: Mellanöstern skadar inte usa så capice. Men varför är vissa terrorister värre än andra? Usama målas upp som världens fiende nummer ett medans USA stöder diktatorer i ett otaligt antal länder. Dubbelmoral? Usa tyglar diktatorerna. Ägd snorunge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ryssland har inte mer avancerad arme en oss. Inte flygvapen heller, möjligtsvis har dom bättre försvar mot missiler men dom har knappast några att skicka mot oss. Ägd snorunge. Skärp dig. Där argumenten tar slut tar förolämpningarna vid Bevis att de inte har mer avancerad armé än oss? Leta du lite för jag ska kolla och se vad jag hittar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Har aldrig mött någon mer oseriös så capice på dig. Det är allmänt känt att rysslands arme är förfallen.. Den är på väg uppåt men den är knappast mer avancerad än sveriges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Du måste väl förså att man måste ha källor för att bevisa sina påståenden? Tror du på allt som står i tidningarna och som sägs i tv också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Usa tyglar diktatorerna. Yeah, right. Det är allmänt känt att rysslands arme är förfallen Varför sitter alla och oroar sig för att dom ska anfalla oss vilken minut som helst då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jepp så är det. För ingen vill ha krig kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Bygg cement bunkrar längs hela sveriges kust på öst sidan plus lägg en mur av minor i vattnet. Detta ska vi göra om ryssland hotar oss. Just nu har dom ingen farlig ledare men dom kan få! Edit : Carolus XII rex suenica : Dom har liksom inte bara kärnvapen? Redigerad 10 december, 2004 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jepp så är det. För ingen vill ha krig kanske. Ryssarna har fler flygplan och pansarvagnar, dessutom har deras attackhelikopterregementen faktiskt attackhelikoptrar, till skildnad från oss! Dessutom har ryssarna faktiskt renrasiga bombflyg, något som vi behöver, men saknar. Tror inte heller att vi har ubåtsjägarflyg, eller torpedflyg för att sänka fartyg. Sen lär Ryssarna ha hangarfartyg, och dylikt. Dessutom har Ryssarna kärnvapen! Sen har vi troligtvis några av världens bästa atomubåtar (dom sa i alla fall att USA har beställt några av oss, och dom beställer ju inte prylar från utlandet, om det inte är riktigt, riktigt bra). Det ska vi för allt i världen inte skrota! Inte heller det där utbildningscentret, som kostade miljarder att bygga, och är ett av europas modernaste! Vi behöver beställa in fler AK5:or, utbilda fler soldater så att alla som vill och behövs kan utbildas. Dessutom behöver vi fler platser för prylarna. Minst tre platser av varje, vilket skulle minska vår sårbarhet starkt. Tycker även att man bör slutföra alla projekt man har påbörjat. JAS-hangarer, som kan placeras i skogar, och bli osynliga från luften, tält med nanoteknik (alltså bytar färg efter omgivning av sig självt), och dom där gryma SAAB-dräkterna (dom där som skulle förse soldaterna med ir-kamera i visiret, samt korshår och ammunitionsmätare, och som skulle göra den som bär de osynliga för andra med IR-kikare) Finnarna och norrmännen är rätt så sura på oss för vår försvarspolicy. Dom vill att vi tre skandinaviska länder ska sammarbeta vid krig, till skildnad från WW2, då vi sket blankt i att båda våra grannländer höll på att utrotas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Varför försvara Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jepp så är det. För ingen vill ha krig kanske. Jo, men det hjälper inte att oroa sig. "Terrorister kämpar för frihet, men på sitt sätt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Min kompis morfar vart tillfångatagen under Finska vinterkriget. Dom slängde in han i en mur och skjöt honom i huvudet.. Men hans morfars bror klarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Min kompis morfar vart tillfångatagen under Finska vinterkriget. Dom slängde in han i en mur och skjöt honom i huvudet.. Men hans morfars bror klarade. Beklagar. Alltid tråkigt att höra om folk som dör under stränga avrättningsmetoder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) [QUOTE=Carolus XII rex suenica,Dec 9 2004, 19:32]Om dom skulle skicka en atombomb skulle alla skicka det på varandra och domedagen komma. Så om dom har någon avsikt med att erövra sverige så lär det vara för att behålla det och inte ha en stor grushög. Vi är mer vapen teknologiska en ryssland så pssht.. läs på. Deras enda ubåt som dom har i östersjön är från 1947. Återigen du snackar skit.. Angående USA's arme, vad fan har det med saken att göra nu då? Det svaret kan jag inte bemöta eftersom jag inte frågat efter det.. Och Kina har världens största arme så läs på återigen. Så om Usa inte skulle ha någe vapen skulle det inte finnas krig då? hahahha sluta spela einstein fjolla. Freak: Vad har hatet med terrorismen att göra? du kan hata en falukorv men du måste inte spränga alla falukorvar du ser.[/QUOTE] Okej... Jag trodde inte att det skulle gå så här långt med fortfarande DET ÄR DU SOM SNACKAR SKIT! JÄVLA PUCKO LÄS DINA TIDIGARE TEXT JÄVLA ÄGG Carlos: [QUOTE] Och jo USA har klarat sig bra från terroister sedan den 11 september, vad snackar du för skit? [/QUOTE] LÄS! Då svarade jag: Diezl: [QUOTE] JAHA USA HADE DEN STÖRSTA ARMEN I VÄRLDEN REDAN INNAN 11 SEPTEMBER DET HJÄLPTE JU JÄVLIGT MYCKET! [/QUOTE] DET HAR VISST FAAAN MED SAKEN ATT GÖRA! Och sen skriver du: Carlos: [QUOTE]Angående USA's arme, vad fan har det med saken att göra nu då? Det svaret kan jag inte bemöta eftersom jag inte frågat efter det.. Och Kina har världens största arme så läs på återigen.[/QUOTE] Jävla as är du senil? ÅTER IGEN DET ÄR DU SOM SNACKAR SKIT! ----- OCH OM NU HELA VÄRLDEN SKULLE REAGERA OM RYSSLAND SKULLE SKICKA EN ATOMBOMB SÅ SKULLE DOM REAGERA OM RYSSLAND ATTACKERADE OSS ÄVEN UTAN ATOMBOMBER SOM JAG SKREV: Diezl: [QUOTE]OCH OM NÅGON NU SKULLE GÖRA DET MOT ALL FÖRMODAN så skulle omvärlden reagera garanterat...[QUOTE] SÅ VARFÖR BEHÖVER VI DÅ MASSOR AV FÖRSVAR. OCH KOM INTE OCH SÄG ATT DU INTE FÖRSTÅR VAD JAG MENAR: Carlos: [QUOTE]Det svaret kan jag inte bemöta eftersom jag inte frågat efter det..[/QUOTE] Isåfall är du dum... Visst jag sa fel Kina har den största armén det är sant. MEN det är USA som fortfarnade lägger ner mest pengar på sin armé. Ditt jävla pretto... Dz Redigerad 10 december, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Skulle bli avsevärt mycket lättare om ni satte taggarna på rätt ställe: [quote] blablabla [/quote] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts