Zack Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Du är så smart!! Du tror inte han som slog din pappa har vänner/familj som kommer hämnas? Det blir en ond cirkel... Redigerad 9 december, 2004 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Det där är inte Ebeeto's inlägg. Det var Harald. Harald Ström är en del av mig som kommer ut när någon triggar honom. Igår var det en tjejkompis som fick den lille jäveln att hoppa fram... Harald är en dryg, främlingsfientlig, fördomsfull, labil skåning som inte vill någon något gott. Ebeeto är en givmild, välkomnande, fördomsfri, stabil Göteborgare som inte vill någon något illa. Jag skall försöka hålla Harald på mattan. Jag lovar att han inte skall synas på forumet mer i år. EDIT: Angående darkjaks uttryck "sandneger" så var det mycket onödigt. Men eftersom jag inte kan förlora mer respekt för honom än jag redan gjort, så väljer jag nu att strunta i honom. Men en report skall jag nog hinna med! Väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Du är så smart!! Du tror inte han som slog din pappa har vänner/familj som kommer hämnas? Det blir en ond cirkel... Antingen får man ha någon form av skydd eller flytta från Sverige. Redigerad 9 december, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Flytta då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 USA gör rätt som rensar mellanöstern på såna galningar, hoppas de hittar bin laden snart. (Jag vet var han är, i tora-borabergen.) I sverige gillar vi inte usa, därför försvarar vi Terroristerna, dumma som vi är. visst är det rätt att rensa mellanöstern på galningar.. men USA gör det ju på helt fel sätt och är du så naiv att du köper USAs ord om att det är enbart för terrorismen? Det finns inget försvar i Sverige. Vilket land som helst skulle praktiskt taget kunna invadera Sverige. och tror du det händer inom de närmsta åren? eftersom invasionsrisken är praktiskt taget obefintlig just nu så ska sverige i och med nerbantningen gå från invasionsförsvar till insatsförsvar för att kunna hjälpa till i krigsdrabbade länder (kosovo t.ex). men våran vindögde försvarsminister och övriga "där uppe" tycks ju inte ha fattat vad som behövs för ett insatsförsvar. I förslaget så lägger de ner förband som i princip är nybyggda och fungerar perfekt och gör precis vad som behövs för ett insatsförsvar, eller så flyttar de dem (som blir ännu dyrare än att ha kvar dem). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Flytta då.... Kanske jag gör, i framtiden. (Det är inte någon som har slagit min pappa i verkligheten.) fr34k: och är du så naiv att du köper USAs ord om att det är enbart för terrorismen?Nej, jag vet att de är där för olja också. fr34k: och tror du det händer inom de närmsta åren? Nej det tror jag inte, men praktiskt taget kan nästan vilket land som helst kunna invadera Sverige. Redigerad 9 december, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Men snälla.... Varför skulle någon invadera Sverige?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Nej det tror jag inte, men praktiskt taget kan nästan vilket land som helst kunna invadera Sverige. ja.. och praktiskt taget skulle sverige kunna invardera vilket land som helst. vars vill du komma? Redigerad 9 december, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) 1) Ingen allians, ingen som kommer till vår undsättning. Och med litet försvar är vi ett lätt byte. 2) Med "försvar" menas att man ska försvara vårat land, inte anfalla andra! 3) Idag: Ryssland. Om tio år: vem vet, kanske halva Europa! 4) MMM... Hitler gav skriftligt besked att han INTE tänker kriga... Tror du att den där sandnegern ljuger nåt mindre än Hitler? Vad har vi då kvar: oförutsägbara framtida hot. Som sagt: vi kan inte ha fred i all evighet. NÅN GÅNG blir det krig, och då ska man inte låta Sverige gå under! Ni undrade HUR Ryssarna skulle kunna anfalla oss. Enkelt! Dom har en ganska stor öppning mot östersjön, precis i höjd med Stockholm. Kolla in! haha! 1. Som jag redan sagt vem fan skulle attackera oss? OCH OM NÅGON NU SKULLE GÖRA DET MOT ALL FÖRMODAN så skulle omvärlden reagera garanterat... 2. Inse vi är 9 miljoner i Sverige väldigt lite de flesta länder är fler och ligger minst lika vapenteknologiskt som oss eller före oss 3. Men hallå om man tänker så kan man säga skulle jag kunna säga: Vem vet nästa vecka kanske det störtar ner en komet och spränger upp hela världen eller om två år så blir kanske sossarna nazister för att de har fått en galen person till ledare "VEM VET"... DESSUTOM ÄVEN OM VI HAFT ETT KRAFTIGT FÖRSVAR SKULLE VI INTE STÅ EMOT RYSSLAND, SÅ ENKELT ÄR DET... 4. citat "Sandneger" rasistiskt... HUR FAN SKA VI KUNNA FÖRSVARA OSS MOT TERRORISTER INTE ÄNS USA KAN DET OCH DE LÄGGER NER ABSOLUT MEST PENGAR PÅ MILITÄR! DET KOMMER INTE HJÄLPA! OCH till sist att Ryssland kan attackera oss över Östersjön... OCH Seriöst geografiskt territorium spelar inte lika stor roll nuförtiden som det gjorde på... medeltiden? Det finns missiler som kan åka låååångt, ha baser i allierade länder och man kan åka båt etc. USA ATTACKERAR MELLANÖSTERN utan att äns vara i närheten själva. Sluta argumentera rasistiskt och "vem vet"-mässigt så kanske jag skulle kunna acceptera dina poänger... "Over and out" DZ Redigerad 9 december, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vad är det fel på ordet "sandneger"? säg sandsvartpersonfrånafrika istället, darkjack! Vi skulle klara ryssland med ett bra försvar.. Kolla bara hur länge finnarna klarade sig under vinterkriget. Och hur lite dom förlora på det. Och jo USA har klarat sig bra från terroister sedan den 11 september, vad snackar du för skit? "2. Inse vi är 9 miljoner i Sverige väldigt lite de flesta länder är fler och minst lika vapenteknologiskt före oss" Öhh nej, vi ligger snäppet före dom flesta på den biten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Men snälla.... Varför skulle någon invadera Sverige?! Ingen, de närmaste åren. ja.. och praktiskt taget skulle sverige kunna invardera vilket land som helst. vars vill du komma? Ja, visst Sverige skulle inte kunna invadera Danmark ens. Det jag vill komma med är alltid att jag vill få fram sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ingen, de närmaste åren. . Men va f*n wajjnar ni då för!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Vad är det fel på ordet "sandneger"? säg sandsvartpersonfrånafrika istället, darkjack! Vi skulle klara ryssland med ett bra försvar.. Kolla bara hur länge finnarna klarade sig under vinterkriget. Och hur lite dom förlora på det. Och jo USA har klarat sig bra från terroister sedan den 11 september, vad snackar du för skit? "2. Inse vi är 9 miljoner i Sverige väldigt lite de flesta länder är fler och minst lika vapenteknologiskt före oss" Öhh nej, vi ligger snäppet före dom flesta på den biten. Hmm... Om Ryssland haft problem med oss och velat sätta dit oss kan dom alltid skicka en atombomb... --> VAPENTEKNOLOGISKT FÖRE! IN YA FACE! JAHA USA HADE DEN STÖRSTA ARMEN I VÄRLDEN REDAN INNAN 11 SEPTEMBER DET HJÄLPTE JU JÄVLIGT MYCKET! Det är du som snackar skit... EDIT: BTW DET ÄR P.G.A. DERAS VAPEN OCH DERAS MAKTUTÖVNING SOM DE BLIR ATTACKERADE AV TERRORISTER!!! VAPEN FÖDER KRIG! Diezl Redigerad 9 december, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 håller med alla som säger att krig inte kommer bryta ut! fan asså det är en nya era, en era av fred.. till den som sa att sverige inte har nåra allianser har fel! vi är med i EU och FN, två stora makter som kommer till hjälp när nån slår stackars sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Och jo USA har klarat sig bra från terroister sedan den 11 september, vad snackar du för skit? men USA-hatet har ju inte precis blivit bättre sen de gick in i Irak eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Hmm... Om Ryssland haft problem med oss och velat sätta dit oss kan dom alltid skicka en atombomb... --> VAPENTEKNOLOGISKT FÖRE! IN YA FACE! JAHA USA HADE DEN STÖRSTA ARMEN I VÄRLDEN REDAN INNAN 11 SEPTEMBER DET HJÄLPTE JU JÄVLIGT MYCKET! Det är du som snackar skit... EDIT: BTW DET ÄR P.G.A. DERAS VAPEN OCH DERAS MAKTUTÖVNING SOM DE BLIR ATTACKERADE AV TERRORISTER!!! VAPEN FÖDER KRIG! Diezl Om dom skulle skicka en atombomb skulle alla skicka det på varandra och domedagen komma. Så om dom har någon avsikt med att erövra sverige så lär det vara för att behålla det och inte ha en stor grushög. Vi är mer vapen teknologiska en ryssland så pssht.. läs på. Deras enda ubåt som dom har i östersjön är från 1947. Återigen du snackar skit.. Angående USA's arme, vad fan har det med saken att göra nu då? Det svaret kan jag inte bemöta eftersom jag inte frågat efter det.. Och Kina har världens största arme så läs på återigen. Så om Usa inte skulle ha någe vapen skulle det inte finnas krig då? hahahha sluta spela einstein fjolla. Freak: Vad har hatet med terrorismen att göra? du kan hata en falukorv men du måste inte spränga alla falukorvar du ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Freak: Vad har hatet med terrorismen att göra? du kan hata en falukorv men du måste inte spränga alla falukorvar du ser. oh wow.. dina jämförelser är ju för bra Jag menar att terrorist-hotet i USA ökar när hatet växer Redigerad 9 december, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Alltså Sverige är ju neutralt, inte ens under WW2 så drappades vi, alltså ingen jäkel bombade oss. Bara en massa tyskar som strömmade igenom sverige. 31 000 Man räcker gott och väl, varför ska vi ha några 100 000 man som bara sitter på arslet och inte gör ett skit? Och vem skulle anfalla sverige, vi har ju inte gjort nått mot nån annan precis. Men visst finns det en risk att nån får för sig och "ta över" sverige, men chansen är nog liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Några tyska bomber råkade falla svensk mark. 100 000 man som inte gör nåt? Det är väl värnplikt i Sverige? Alltså arbetar dom med nåt annat och kallas bara in vid mobiliseringen, repmånad mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Vi skulle klara ryssland med ett bra försvar.. Kolla bara hur länge finnarna klarade sig under vinterkriget. Och hur lite dom förlora på det. Ryssarna hade inga missiler på den tiden. Plus att Finland klarade sig i fem månader. Wow, det är ju superlänge Redigerad 9 december, 2004 av superduPer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts