Jump to content

Försvaret.

darkjak
 Share

Recommended Posts

Du verkar veta mycket inom detta område. Invandrare har mycket svårare att få jobb. Och dessa "gäng" föds automatiskt i förorterna när det inte finns annat att göra. Kanske skulle de hoppa hopprep eller nåt istället?

Menar du att du tycker de är rätt att dom ska få förstöra vårt sverige, de sverige som alla glömt som snart kommer heta "Nigger Country"....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 364
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Menar du att du tycker de är rätt att dom ska få förstöra vårt sverige, de sverige som alla glömt som snart kommer heta "Nigger Country"....

Om man skickar ut dom till Rosengård och allt vad det heter får man väl skylla sig själva om dom skapar invandrargäng. Dom har ingen kontakt med Svenskar, det närmsta dom kommer är när skinnskallar går förbi och blänger lite elakt mot dom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YOYO, xPisc is back and he is fjäskar nu också...

Funnylin: Har dom rätt att gå på icke rasister?

om de är någon dom borde gå mot politikerna (:!!!:)

Nej, varför skulle jag?

Tycker bara det är kul då det blir en större diskussion av det hela.

Tråkigt när varannan inlägg är av Crice, Mig, Lusen o nån annan.

Men ska låta dig ha ditt mens ifred :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad får dig att tro att dom "har rätt" att gå på någon, vem som helst alltså?

De är ju de dom gör, min bror har kompisar som t.ex. den senaste nu....Han gick ensam, han skulle till några kompisar. Då kommer de fem invandrare som han hade sett på bussen hålla på med en ung tjej. Dom går mot han.Dom slår ner han slår ut 4 tänder och tar hans mobil :o

xPisc: Då kan jag ju låta dig ha kvar samma inställning "Jag är snäll mot moderatorna så jag inte blir banned (:!!!:) "

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De är ju de dom gör, min bror har kompisar som t.ex. den senaste nu....Han gick ensam, han skulle till några kompisar. Då kommer de fem invandrare som han hade sett på bussen hålla på med en ung tjej. Dom går mot han.Dom slår ner han slår ut 4 tänder och tar hans mobil (:!!!:)

Jo men jag ser inte vart du fick "rätt att gå på" ifrån. Varför skulle dom ha rätt att gå på någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1 Du har missat mycket :o Njae... Sist det fanns extremister och nazister var dom utskickade och då bildade dom ND..

2Ok antagligen expos rapakalja.. Självklart finns det röttägg, det gör det alltid. Vad sa han då? Stieg Larsson, Daniel Pohl?

Tror du hennes far (min morfar) fick ett hederligt lönsamt arbete? Nej han jobbade på ett stål verk hela sitt liv. Inte fan klaggade han, han tog det bästa som fanns och var glad för att han fick vara här.

Likaså svenskar. Mona Salin har ju kungagjort för folket att en "muhammed alltid går förre svensson i arbetskön"

Det finns ingen rimlig anledning till att göra som du säger. Oftast är det brister i språket som gör det. En läkare ska kunna språket lika bra som en som sitter i telefonväxeln. Jag skulle lätt valt en som kunde språket bättre, samförståndet blir bättre. Och det är inte alltid det finns läkar jobb eller revisor jobb. Men vi svenskar ska ju sparkas först också så var det bra med det..

Dom lärde sig språket, det kommer man långt med.

Jepp, men det kan man inte.

Okej killen kan ha fel vem vet :P ...

Men nu läste du faktiskt inte vad jag skrev (:!!!:). Du säger att du föredrar säg läkare som kan språket än folk som inte kan det. Det förstår jag men det var inte det jag skrev... Det finns de invandrare som talar bra svenska ärligt talat, men ändå inte släpps in på de jobb som de är kvalificerade för... Och därför tycker jag att inte man kan dra alla invandrare över en kant att vara bidragstagande parasiter, eftersom att det finns dom som försöker men ändå inte kan välja på något annat än bidrag...

Men vissa invandrare försöker ju inte ens och det är ju dåligt. Men det finns det ju svenskar som inte heller gör...

Diezl

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De är ju de dom gör, min bror har kompisar som t.ex. den senaste nu....Han gick ensam, han skulle till några kompisar. Då kommer de fem invandrare som han hade sett på bussen hålla på med en ung tjej. Dom går mot han.Dom slår ner han slår ut 4 tänder och tar hans mobil :o

snäll mot moderatorna så jag inte blir banned (:!!!:) "

Och det är just detta folkslag som bara gör så? Jag antar att deras gener strävar efter att slå ut tänder och sno mobiler.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

xPisc: Då kan jag ju låta dig ha kvar samma inställning "Jag är snäll mot moderatorna så jag inte blir banned (:!!!:) "

Du e ju fan dummare än va jag trott.

Bara för att jag har samma, nästan samma åsikter som Funnylin betyder inte det att jag "smörar" eller något liknande.

Fan, låt mig tycka vad jag vill och håll ditt skitsnack borta från mig.

Hade funnylin varit som carolus och tyckt som pojken så hade jag ju fan sagt samma sak till funnylin som carolus.

Du är ju snevriden och dum du med, vill få folk att se dumma ut.. Du gör dig själv till åtölje.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt att kommunistdebatten har lagts ner i alla fall, man blev ju lite orolig över dyng-propagandan som vissa skrev.

Det är ett slag rakt i ansiktet på alla flyktingar från t.e.x Cuba att säga att man är kommunist. På samma sätt som det är ett slag i ansiktet på en invandrare att säga att man är nazist.

Alla ni som kallar er kommunister, ni borde ta och flytta till ett kommunistland i några månader så kommer ni inse att kommunism inte är så jävla härligt som ni av någon anledning fått för er att det är. Och kom inte och säg att t.e.x Cuba inte är kommunisitiskt, för det är ren lögn, faktum är att ett land knappast kan bli mer kommunisktiskt än vad Cuba är.

Och påstå nu inte t.e.x -Jag är kommunist men inte "sån" kommunist som på Kuba. för det finns inte flera sorters Kommunism. I sådana fall är ni kanske vänsterpartister. För man hör ju aldrig folk säga typ -Jag är nazist, men inte sån nazist som Tyskland under andra världskriget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe så sant (:!!!:) Jag är kommunist själv, men inte till 100% :o Jag tycker inte kommunism bör införas i dagens samhälle, utan vi måste utvecklas till en högre intelligensnivå så alla förstår varför det är så bra :P Sen kan kommunismen införas utan problem. Det är den slutgiltiga samhällsformen :P

Håller med till 100%! !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt att kommunistdebatten har lagts ner i alla fall, man blev ju lite orolig över dyng-propagandan som vissa skrev.

Det är ett slag rakt i ansiktet på alla flyktingar från t.e.x Cuba att säga att man är kommunist. På samma sätt som det är ett slag i ansiktet på en invandrare att säga att man är nazist.

Alla ni som kallar er kommunister, ni borde ta och flytta till ett kommunistland i några månader så kommer ni inse att kommunism inte är så jävla härligt som ni av någon anledning fått för er att det är. Och kom inte och säg att t.e.x Cuba inte är kommunisitiskt, för det är ren lögn, faktum är att ett land knappast kan bli mer kommunisktiskt än vad Cuba är.

Och påstå nu inte t.e.x -Jag är kommunist men inte "sån" kommunist som på Kuba. för det finns inte flera sorters Kommunism. I sådana fall är ni kanske vänsterpartister. För man hör ju aldrig folk säga typ -Jag är nazist, men inte sån nazist som Tyskland under andra världskriget.

Varför drar du upp den igen då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det är just detta folkslag som bara gör så? Jag antar att deras gener strävar efter att slå ut tänder och sno mobiler.

Finns något som heter svensk fientlighet också, men vi har inga lagar att försvara oss med. Det är sådant som föder nazister. Rättvisa födder demokrater.

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor