Diezl Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Ge mig bevis för att det inte gör det istället. Har inga bevis men vet att det är så, har läst det i någon kan inte komma ihåg namnet.. Ryssland har inte mer avancerad arme en oss. Inte flygvapen heller, möjligtsvis har dom bättre försvar mot missiler men dom har knappast några att skicka mot oss. Ägd snorunge. Funnylin: Mellanöstern skadar inte usa så capice. Usa tyglar diktatorerna. Ägd snorunge. HAHA FAN VA ÄGD DU ÄR CAROLUS! USA tyglar diktatorerna det var fan det roligaste jag hört! ! ! ! (Borde lägga upp den på dagens lol) För ett par år sedan så hade USA nära sammarbete med Usama Bin Laden. Och alla vet hur det gick med dom tyglarna! ! ! ! Dessutom så hade de sammarbete med en viss Saddam Hussein som de tydligen inte kunde kontrollera så de blev tvungna att invadera hans land... ÄGD SNORRUNGE! EDIT: ÄGD! ÄGD! ÄGD! DIEZL Redigerad 11 december, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vill du Sveriges undergång? Dina förfäder har kämpat i många generationer för att Sverige ska bli det land det är idag. Vill du låta det gå till spillo? Vill du bli förtryckt på grund av ditt språk, och få bortplockat socialt säkerhetsnät, som du älskar så himla mycket? Sverige har ingen historia att vara speciellt stolt över. Galningar vid makten, erövringar hit och dit m.m. Vem säger att jag måste bli förtryckt om Sverige skulle falla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Sverige har ingen historia att vara speciellt stolt över. Galningar vid makten, erövringar hit och dit m.m. Vem säger att jag måste bli förtryckt om Sverige skulle falla? Så är typ alla länders historia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Utan försvar har vi inget att sänka skiten med! Det är precis det jag menar! Därör ska vi inte hålla på och banta försvaret som en överviktig kärring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Sverige har ingen historia att vara speciellt stolt över. Galningar vid makten, erövringar hit och dit m.m. Vem säger att jag måste bli förtryckt om Sverige skulle falla? Vad ska man var stolt över, vad gäller ett land. Vi var en tvättäkta stormakt en gång i tiden, och vi var, förutom Napoleon och Hitler, dom enda som gjort ett någorlunda lyckat försök att erövra ryssland. Sen var vi det femte landet som bröt ljudvallen. Vi har många kända vetenskapsmän. Linné, Nobel och Osbeck är bara några exempel på våra kända vetenskapsmän. Vår musik diggas av folk världen över, våra bilar är asbra (utom vissa SAAB-bilar), vår militärindustri gör helsjysta prylar (så bra att USA vill ha några ubåtar), och våra mobiltelefoner är (tror jag) bästsäljande. Dessutom är det skit samma vad man ska vara stolt över, eller inte vara stolt över. Landet är så som du och dina förfäder byggt upp det. Kommer ett land och tar över kommer landets politik att förändras med 100%! Befolkningarna i dom flesta länder som genom krig erövrats, har förtryckts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det är precis det jag menar! Därör ska vi inte hålla på och banta försvaret som en överviktig kärring. Nope, det kan inte vara det du menar. Eftersom jag menar att om vi inte hade haft ett försvar hade aldrig problemet med att vi "råkar sänka en rysk ubåt/whatever" uppståt. vår militärindustri gör helsjysta prylar (så bra att USA vill ha några ubåtar) Något jag skäms över snarare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Nope, det kan inte vara det du menar. Eftersom jag menar att om vi inte hade haft ett försvar hade aldrig problemet med att vi "råkar sänka en rysk ubåt/whatever" uppståt. Något jag skäms över snarare! Har sverige sänkt en rysk ubåt? Varför ska man skämmas över det? Det är inte precis som att USA har torpederat nåt dom senaste 50 åren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Har sverige sänkt en rysk ubåt? Inte vad jag vet nej... Varför ska man skämmas över det? Det är inte precis som att USA har torpederat nåt dom senaste 50 åren... Att vara stolt över att tillverkat något som kan användas i krig/att mörda människor med, är för mig väldigt...väldigt främmande! Redigerad 11 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Inte vad jag vet nej... Att vara stolt över att tillverkat något som kan användas i krig/att mörda människor med, är för mig väldigt...väldigt främmande! Vi har tillverkat nåt i världsklass, ett vapen som nuförtiden kan vara ett nästan perfekt vapen: om man ser var man skjuter, kan man rädda sitt land, utan att några som helst civila far illa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vi har tillverkat nåt i världsklass, ett vapen som nuförtiden kan vara ett nästan perfekt vapen: om man ser var man skjuter, kan man rädda sitt land, utan att några som helst civila far illa! Var det inte sådana vapen USA påstods sig ha i Irak? Hur många civila har dött nu? 100.000? Eller är jag ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Var det inte sådana vapen USA påstods sig ha i Irak? Hur många civila har dött nu? 100.000? Eller är jag ute och cyklar? Jag snackar ubåtar! Hur i helskotta ska man ha kunnat torpedera mål på torra land? Bära upp ubåten, och sedan några mil innåt land? Visst, precisionsrobotar finns, men dom har nog inte dödat 100 000 som du påstår! Kanske hundra pers (där även inriktat precisionrobotar avfyrade från ytfartyg). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag snackar ubåtar! Oh i'm so sorry, no harm done though. Visst, precisionsrobotar finns, men dom har nog inte dödat 100 000 som du påstår! Påstående? Nej, nej. Det var mer en frågan om hur många civilia det egentligen dödats Irak. Trots påstådda precionsmissiler som ska vara så jävla felfria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Oh i'm so sorry, no harm done though. Påstående? Nej, nej. Det var mer en frågan om hur många civilia det egentligen dödats Irak. Trots påstådda precionsmissiler som ska vara så jävla felfria. Jag vet inte hur många amerikanarna har dödat, men är inte dom 100 000 även offer av irakiernas egna sprängladdningar, och svält vid isoleringar av städer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag vet inte hur många amerikanarna har dödat, men är inte dom 100 000 även offer av irakiernas egna sprängladdningar, och svält vid isoleringar av städer? Jo så kan det mycket väl vara...får väl kolla upp det helt enkelt! ...another time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Dessutom är det skit samma vad man ska vara stolt över, eller inte vara stolt över. Landet är så som du och dina förfäder byggt upp det. Kommer ett land och tar över kommer landets politik att förändras med 100%! Förfan , förfäder hit och förfäder dit . vemfan bryr sej vem som byggt upp skiten ? Sverige är inget att precis vara stolt över! sätt ohly som statsminister så kan man iaf vara lite stoltare! Redigerad 11 december, 2004 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskaladera Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag blir lite rädd för de som kallar sig "intresserade av krig". Hur kan man vara "intresserad" av något som inte, i någon benämning, är positivt? Man talar statistik och bandvagnsvikt. Just i statistiken... "Militära mål" talas det om. Och "520 soldater dog, inga civila skadades". De där soldaterna är lika civila som alla andra. De har blivit påtvingade gröna galonbrallor och ett vapen. Efter detta är det plötsligt helt okej att ha ihjäl dem. Alla soldater har föräldrar eller barn som saknar dem. Och de saknas lika mycket som de utan galonbyxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Förfan , förfäder hit och förfäder dit . vemfan bryr sej vem som byggt upp skiten ? Sverige är inget att precis vara stolt över! sätt ohly som statsminister så kan man iaf vara lite stoltare! Usch. Inte nån Ohly. Han vill jag inte se. Hellre Göran då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Usa har 30 miljoner soldater, så . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Alla soldater har föräldrar eller barn som saknar dem. Och de saknas lika mycket som de utan galonbyxor. Bra sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Usa har 30 miljoner soldater, så . Jaha? Så dom 520 soldater som dödades spelar ju mindre roll med tanke på att dom har så många? bah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts