darkjak Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Finns det nån MOD som låter dig simma? Tycker det är jobbigt att drunkna. Är man i paradiset (dvs Vice City), vill man ju ta en simtur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag har sett en sådan modd när man sökte på San Andreas eller någonting liknande på Download.com men jag vet inte om den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Här finns det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag skulle kunna göra en sån mod via scm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Här finns det ... Det är inte simningsmod.. Det är vattenflytningsmod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Men då måste man ha simnings animationer annars går han ju kanske bara på vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Det fanns en sån på denna sida förut, men den är visst nere för tillfället. Fråga i #gtaportal @ quakenet om du vill veta varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Den modden jag såg hette typ San Andreas swim mod to VC eller nånting sånt, inte no sink mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Men då måste man ha simnings animationer annars går han ju kanske bara på vattnet Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Den modden jag känner till suger, ser inte ut som att han simmar.. Fall-Animationen (när man ramlar från något högt), är den animationen som använts sig av.. När man simmar plaskar det med ett jobbigt ljud hela tiden, och det går jätte sakta, dessutom står man typ upp.. Finns dock en bättre animation för simmning, om man tar en mc och krockar med den så man kör ner i vattnet.. Då när man ligger där ser det ut som man simmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 dåååligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts