Vice. Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) 1)Finns game shark till PS2?! 2)Och vad exakt är det?! 3)Kan man använda den till alla spel eller bara till SA?! 3)Finns alla tänkbara fusk?! 3)Är det värt att köpa en sån?! 4)Vad kostar en sån! Tack den som svarar! Redigerad 5 juli, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Komigen, kan inte nåm hjälpa mig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vad har Gameshark med SA att göra? Men vad jag vet så ska man kunna använda gameshark till SA, inte helt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 1. D heter Action Replay 2 eller Action Replay MAX till PS2. 2. D ser ut som ett minneskort ungefär som man har i en minneskort-slot, följer även med skivor och kablar. 3. Den funkar till ALLA spel, kolla på www.codejunkies.com där hittar du alla koder som kan användas till AR/AR2. Hittar du inte koden där, så finns den inte, så enkelt är d. 3. D finns betydligt mer fusk om man använder AR än om man knappar på kontrollen. GTA spelen brukar dock inte ha så många fusk på i alla fall. Men d finns ju som sagt fusk till ALLA spel. 3. Värt å värt ??? 4. Kostar 159-299:- på webhallen, om d nu är en sån ??? Ser inte ut som den jag har så jag är lite osäker, men det är nog en nyare variant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 tackar tackar min krambjörn....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 vad kan man göra med en sån då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 skaffa action replay max evolution eller vad den heter. Den har jag, bara att ladda ner dom senaste spelen från skivan. har provat och SA finns med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vad exakt gör man med den!? ser den ut som ett minnes kort eller nått!? fattar noll kanske ska köpa och ha när man har klarat nått spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag är väldigt sugen på att köpa, jag med, men är det en sådan här? Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Den änvänds till att fuska. Man kan ladda ner någon kod som man senare lägger in på sin AR (action replay). Du kan ha mängde mer fusk. Fullt i liv, inga bilar, inga poliser m.m. Möjligheterna är betydligt större än r1 r2 osv fusken... edit: Jag köpte min gamla version AR på Game... Redigerad 7 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Man lägger de nedladdade fusken på AR:s minneskort och sedan laddar de fusken du vill ha när du startar spelen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Kan man lägga kortet i båda slotsen eller måstede vara den över kontroll nr.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Kan man lägga kortet i båda slotsen eller måstede vara den över kontroll nr.1? Man kan sätta kortet i vilken som helst. När du sedan laddar fusk väljer du i vilken slot du vill ladda ifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag är väldigt sugen på att köpa, jag med, men är det en sådan här? Länk Läser man texten så menar dom på att du ska kunna spela brända CD-R skivor?! Jag undrar bara om du vet hur den fungerar t.e.x hur man använder den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Okej jag vet, lite smått nördig(a) fråga(or) men jag känner inte till detta alls! 1)Finns game shark till PS2?! 2)Och vad exakt är det?! 3)Kan man använda den till alla spel eller bara till SA?! 3)Finns alla tänkbara fusk?! 3)Är det värt att köpa en sån?! 4)Vad kostar en sån! Tack den som svarar! 1. Ja, Gameshark finns till många konsoller inklusive PS2 men den är inte släppt för PAL-marknaden. Huruvida den är släppt i Asien vet jag inte. 2. Det är ett fuskhjälpmedel. Jag vet inte hur Gameshark ser ut men det är antagligen, precis som Action Replay, en CD-skiva med fuskkoder på. 3. Du kan använda den till så gott som alla spel på den amerikanska marknaden. 3. Ja, även sådana du antagligen aldrig kommer att använda. 3. Inte om du inte har en regionsfri PS2:a och amerikanska spel. 4. Troligtvis lika mycket som en Action Replay. Det vill säga runt 200-300:-. Kolla in webhallen.com. Jag har ett action replay max själv och det är skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Om man fuskar med den läggs det till i "times cheated" i statsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Om man fuskar med den läggs det till i "times cheated" i statsen? Nej, eftersom Action Replay eller Gameshark inte påverkar spelets inprogrammerade fuskkoder. De tar bakvägen så att säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts