Generalwinter Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) slutar dom aldrig går dom till oendlighet eller ? jag kom till 101 sen orkade ja inte mer ? Redigerad 7 december, 2004 av Generalwinter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 De håller på tills du inte kan fortsätta längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 du behöver bara göra till 12 ju sen är det bara kul att forstäta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Mitt rekord på VC är lvl 300 (med hunter då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Tror många skippar att köra dem och använder "buggen" för att slippa göra det. Själv så blir jag alltid förbannad när jag alltid misslyckas strax under så jag har inte get mig på det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) En annan använde jetpacken och flög till Rhinon på Area 69, och sedan körde och sparade på flygplatsen... (Och sedan startade R3-uppdraget) Rätt lätt måste jag säga.. EDIT: Förresten; jag får inte buggen att funka... (?) Gör jag fel? Redigerad 8 december, 2004 av PETsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 hmm vad är "buggen" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) En annan använde jetpacken och flög till Rhinon på Area 69, och sedan körde och sparade på flygplatsen... (Och sedan startade R3-uppdraget) Rätt lätt måste jag säga.. EDIT: Förresten; jag får inte buggen att funka... (?) Gör jag fel? jag tackar dig för det tipset om Rhinon:D Edit: Kul och använda buggen, man ska ju vara förkänt av 100% också. Redigerad 8 december, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 hmm vad är "buggen" ? Man ska typ ta ett polisfordon starta R3 missions och sen gå ur bilen och in i en butik och ut igen och in i bilen och så upprepar man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Man ska typ ta ett polisfordon starta R3 missions och sen gå ur bilen och in i en butik och ut igen och in i bilen och så upprepar man det. Funkar inte för mig... Men skit samma; jag har ju redan klarat det... () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 hm man snor en tank och gör uppdragen i det är ass lätt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Man ska typ ta ett polisfordon starta R3 missions och sen gå ur bilen och in i en butik och ut igen och in i bilen och så upprepar man det. Har hört att det måste vara ett mat ställe. Pröva att köp nåt att äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 OK, nu har jag testat runt. Fick det att funka på ett matställe. (Där man köper kykling) Man måste gå in, fram till där man beställer (Måste inte beställa nåt) sedan ut igen och hoppa i bilen. Då och då så funkar det men ibland inte. Man får bara fortsätta ett tag. Själv så avbröt jag innan LV 12. Vill get mig själv en chans att klara det som mman ska först. (Trots jag tror jag är gråhårig efter gårdagen försök) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts