samool Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 jopp.. Spånga Gymnasium har ju stockholms bästa skolmat =) Skulle sökt dit istället...Mat e fan allt för mig haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vote: JA och det skulle jag inte svarat om jag hade flyttat. För att i min gamla skola var maten riktigt kass. Här är det bara fisken som är dålig. Resten går att äta och att ta flera portioner av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Otroligt god mat. Förrätt, varmrätt och efterrätt varje dag. Magnum eller Cornetto glas en gâng i veckan, klagan bör jag inte göra Vilken skola går du på ...... Maten på våran skola är väl bra Vote:JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Vote : JA I min skola så är maten kanon iaf, har blivit mkt bättre den här terminen än det var förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 jävla kräsna ni är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Våran skolmat är helt ok för att vara skolmat. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote: Ja Vi får vanliga skolmaten och om vi inte tycker om den så kan vi välja mellan cornflakes med mjölk och äpplemos eller dagens soppa och vi har ett salladsbord varje dag och så har våran matsal vunnit sveriges bästa matsals pris 2 gånger tror jag..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts