Mikolan Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vote: yesh, nu i gymnasiet gör jag det, till 99% av gångerna iaf. Idag gick jag och tog en rejäl kebabtallrik ist Vi har som Jacker, alltid tre rätter och en vegetarisk, så förhoppningsvis gilalr man ju en av rätterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Äter på lunchresturang (med klassen, ja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 VOTE: JA. Varför: För att den oftast är god eller ätbar. Men det händer att den inte är god eller ätbar... Då dricker man mjölk eller köper godis . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Otroligt god mat. Förrätt, varmrätt och efterrätt varje dag. Magnum eller Cornetto glas en gâng i veckan, klagan bör jag inte göra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Iochmed att maten inte är dålig hr jag inget annat val än att säga "JA". Dock är det kasst att man bara får en bulle till t.ex. chili con carnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Otroligt god mat. Förrätt, varmrätt och efterrätt varje dag. Magnum eller Cornetto glas en gâng i veckan, klagan bör jag inte göra You lucky French fuck you.. --- I vår skola står Werner Von Wirth för maten, och maten är lika smaklig som hans namn. (Med andra ord, skitäcklig. Han är också äcklig, jävla surgubbe...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vote: NEJ Man kan ju hitta vad som helst i våran skolmat, hårstrån m.m .. Dessutom gröna potatisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 När jag gick i skolan hoppade jag alltid över maten(Iaf i högstadiet, i lågstadiet var den väl ehh...normal för skolmat, med andra ord ganska äcklig.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Mna är inte där för maten.. Men att fångar får bättre mat en elever är mega ruttet. är egentligen inte sant, elever och fångar får samma mat, bara att det kostar mycket mera att fixa maten mm till fångarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Vote : JA Maten är skitgod! Problemet är snarare att jag äter för mkt så att man känner sig spyfärdig! Redigerad 7 december, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 har du käkat på kagg nångång? Mm när det är kaggburgare eller liknande. Men resten av maten där består till ca 90% av morötter. Gillar du maten där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Mna är inte där för maten.. Men att fångar får bättre mat en elever är mega ruttet. Snackar du om att fångarnas mat kostar mer än vår? Du borde kanske tänka på att deras inkluderar frukost, lunch, middag och kvällsmat. Maten på mitt gymnasium duger för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Vote: Nej Köttet/fisken duger väl för det mesta. Men potatisen = torr, riset = torrt, makaronerna = flottiga. Sen finns det ju en massa andra skumma saker. En massa äckliga soppor och konstiga fiskgratänger. Nej, blä för vår skolmat. I gymnasiet blir det inge bättre heller för att det är samma kök som lagar maten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Bra ibland. Tacos är jättegott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 voet : ja 60% av gångerna är det god mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vote: NEJ vår mat är svinäcklig tyvär måste ja hålla me dejj niggen skinpotatis e inte så himla gott :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vote: Äter inte Jag kanske tar en macka. Skol maten är så jävla äcklig t.ex Broccoli pudding, rödbets biffar Duktigt att få in tre särskrivningar i den där meningen! Vote: Ja Den är ätbar nästan varje dag, om den inte är det så kan man ta den andra rätten eller filmjölk. Pizzan och vårrullarna är gudomliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Maten i skolan är ju värdelös... Asså va fan i fredag så stod det på matsedeln att det skulle bli kyckling och så fick vi kyckling i nån jävla gryta som smakade *** Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vote: JA. Våran skolmat är helt okej, men tackar vet jag käket på Graffiti i GP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Maten i skolan är ju värdelös... Asså va fan i fredag så stod det på matsedeln att det skulle bli kyckling och så fick vi kyckling i nån jävla gryta som smakade *** Vote: Nej Smakade grytan kuk? Va otrevligt i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts