Epson Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Nån som kan fixa svenska polis sirener till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Nån som kan fixa svenska polis sirener till mig menar du ljudet, ljuset eller utseendet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 menar du ljudet, ljuset eller utseendet? Jag menar ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vore kul med hemglassbilsirenen. Och så bör ni ha med det där ljudet poliserna har på polisradion. Ni vet, den där melodin man hör på TV när de får ett meddelande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vore kul med hemglassbilsirenen. Och så bör ni ha med det där ljudet poliserna har på polisradion. Ni vet, den där melodin man hör på TV när de får ett meddelande! Polisradion har jag på min mobiltelefon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Det fins väll typ borås polis radio online eller någonting sånt,.... Spela in ? (om man får ) några minuter av den, på den låter det exakt så som nån sa också, Di du diduridu, eller nå sånt när dom får medelande Och lägg sen in i spelet iställe för polisbildens radio,... sen kan nån ändra till svenska syrener också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Och lägg sen in i spelet iställe för polisbildens radio,... sen kan nån ändra till svenska syrener också Jag tror inte syrenbuskar skulle passa så bra i Vice City Eller...kanske på Diaz mansion Redigerad 7 december, 2004 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Men, du fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag tror inte syrenbuskar skulle passa så bra i Vice City Eller...kanske på Diaz mansion Finns ju Syrenbuskar i vartenda trädgård!!! Visst fasen passar det in! Nä, men ärligt talat, sluta hänga upp dig på stavning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts