Jump to content

ambulans uppdraget..

Share

Recommended Posts

Hittade en bugg i ambulans uppdraget om man kan kalla det så (R3 uppdraget alltså)

Jag hade en snubbe kvar på level 12 när jag skulle hämta han utanför MC-skolan..

hade 1 minut och ca 50 sekunder på mig vid sjukhuset brevid flygplatsen i LV när jag skulle hämta han..

Kommer dit och hittar inte snubben först, sen får jag syn på honom inne i MC-skolans hus!

fan tänker jag och tiden går..

Sen så kör jag så nära honom jag kan, och tillslut så går han ut och in i ambulansen..

hade då 30 sekunder kvar..

Kör full gas mot sjukhuset, och jag ser hur tiden går ner åp 2...1...sen stannar jag, precis! på 0..så jag klarade inte skiten..

handlade om 10 delar, kanske 100 delar..

Fan också!

någon mer som hamnat ut för buggen? att han står inne i huset?

EDIT: glömde att säga att komma upp till slutet av level 12 så tog det 1 timme och 45 minuter

Redigerad av chrillepille
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd chrillepille, bara att stå ut och köra om det...

Jag kommer ihåg att det hände en liknande bugg för mig på GTA 3 då man skulle hämta en person som stod vid Constructiontyard på Staunton Island. Människor kunde ibland spawnas innanför den blåfärgade inhägnaden så det blev omöjligt att få tag på dem.

Hata alla amulansuppdrag! Så extremt jobbiga...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dem kan va riktigt irriterande dem där uppdragen jag hade samma problem med vice city det var en idiot som stod inne vid den där haitan fabriken som man sprängde upp tidigare i ett uppdrag så det var helt omöjligt att komma in men på nåt sjukt sätt lyckades jag köra förbi alla vrakdelar plocka upp idioten och köra iväg honom till sjukhuset med typ 30 sekunder på mig.

det smartaste du kan göra är att köra ambulans uppdragen i nåt litet samhälle jag körde det borta vid fort carson och då gick det hela nästan för enkelt så prova där eller i angelpine som nån annan sa

:(

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor