Ninja_GTA Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Asså är det någon mer än ja som tycker att spela på hästar är nästan som att fuska... Det känns så iaf. T.ex. när man kommer till SF i storyn har man knappt pengar till att öppna ett garage. Men egentligen har man 50 miljoner liksom det känns inte rätt... Någon som tycker som jag! Redigerad 6 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Nej inte om jag vunnit dom... Det känns bra Men det är tråkigt att ha för mkt pengar Redigerad 6 december, 2004 av JoinAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 var kan man spela på hästar nånstans?? karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Du får ju med en karta till SA. Kolla den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jo det är kul med pengar, iallfall när man fått dom helt ärligt genom spelet som det är. Dessutom kan jag inte förstå vad som känns fel med ett par miljoner? Är det inte tråkigt att inte kunna köpa t.ex vapen osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jo det är kul med pengar, iallfall när man fått dom helt ärligt genom spelet som det är. Dessutom kan jag inte förstå vad som känns fel med ett par miljoner? Är det inte tråkigt att inte kunna köpa t.ex vapen osv. ja fuska är ju inge kul heller men innan man kom på hur man skaffat pengar så man hade råd att köpa all hus då var det trist då körde man polis updragen och fick in 17 miljoner så då kan man köp m4 igen det gäsns gött och minigunen kan man ju få mycket skott till grattis det är ju gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zozza Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 dra åt helvete för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Hur kan det vara som att fuska? Jag förlorar hela jävla tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Hur kan det vara som att fuska? Jag förlorar hela jävla tiden! om man förlorar så laddar man bara om (det är ju tänkt att man ska spara precis innan man åker till spelhålan) och försöker igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 jaha de e fusk o spela på triss o bingolotto o allt annat sånt då oxo da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 jaha de e fusk o spela på triss o bingolotto o allt annat sånt då oxo da? om man kunde "spara" innan man köper en trisslott och ladda om man förlorar, aa. men annars, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 om man kunde "spara" innan man köper en trisslott och ladda om man förlorar, aa. men annars, nej. men om man inte sparar o bara spelar då e de ju inte fusk offtopic: fick en deja vu nu... de va irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 men om man inte sparar o bara spelar då e de ju inte fusk offtopic: fick en deja vu nu... de va irriterande Precis vad jag gjorde. Eller iallafall tänkte göra. Men jag vann nästan 2 mil. på första försöket så jag bestämde mig för att spara och sluta spela på hästar innan jag spelar slut på alla pengarna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts