Snowy Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 I know that some of these guys die but they are cool anyway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ryder!!! Han e så jävla grymm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Lemme' hear ya' say OOOG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 first, it's GROVE with one O, then OG Loc is just a wannabe, he's never really in the families but iI vote for CJ, sweet is number two and the rest are just dirtbags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Big Smoke så lätt, tack vare förkortning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Daaah, CJ? What else? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 tycker sweet e as grym!! men egentligen CJ, han kan ju se ut nästan hur man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 CJ e coolast....sen Sweet.......Big Soke och Ryder är som Mickemannen sa: Dirtbags......och personligen så tycker inte jag att dom tillhör OGF längre och OG Loc e som Mickemannen också sa: En WannaBe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Of course it´s Big Smoke. He´s my "Big Daddy". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Of course it´s Big Smoke. He´s my "Big Daddy". Hahahahah öh ok i thinkar that ni inte should speak english Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 OG Loc är ju inte ens med i Grove Street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Fanns det inte någon som hette Big Bear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jo men Big bear var ju B-dups slyna som sög hans *** och städa hans lägenhet så han faller nog inte in i den här kategorin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zozza Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 GUD: Go and fuck yourself. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 GUD: Go and fuck yourself. Har du inget annat att skriva än bara dumma grejjer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vad är det med Gud och Zozza egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vad är det med Gud och Zozza egentligen? inte mycket han har väl fått för sig att jag är fienden pallar inte bry mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Det är ganska underhållande faktiskt. Känner ni varandra privat eller har han bara valt ut någon slumpmässigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 hahahaha nej för fan jag umgås inte med hans sort jag är bara offret framför hans ärt bössa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Röstade Sweet med tanke på omständigheterna. Men annars så tycker jag att Smoke är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts