Cortez Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 har han en sån? om han inte har en sån så har han inget å säga om! Jag har en sån, ett par veckor. SA laggar som i helvete i vissa lägen... irriterande som i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 ok tack ska du ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Skit i vad polare säger. Dom snackar så mycket skit. Du måste ju prova först själv och se vad DU tycker om den nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 så hände det mig oxo.. det verkar som det är bara dom som har san andreas pajjar det.. köp ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Då passar jag med på att fråga en fråga här. Funkar SA bra på det mindre nya PS2:et? Eller är det skitsegt och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Men om nu det kommer och lagga och skit har nämligen sagt till att jag vill ha det dära lilla ps2 om det nu skulle bli probs med det så äre ju bara lämna in det på garanti eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Då passar jag med på att fråga en fråga här. Funkar SA bra på det mindre nya PS2:et? Eller är det skitsegt och så. Enligt alla på GTAforum.com så funkar det bättre än alla andra ps2 versioner alla som har det tycker det är assbra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Då ska jag nog införskaffa ett sånt snart. Mitt som jag har nu låter och knastrar och lite sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Då ska jag nog införskaffa ett sånt snart. Mitt som jag har nu låter och knastrar och lite sånt. kola denna topic http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=160152 dom flesta tycker det är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Okej. Det verkar som folket där gillar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Okej. Det verkar som folket där gillar den. jepp om det nu skulle bli problem så är det väll bara och lämna tillbaks den på garantin! det ska ju inte va så att spelen förstörs i basenheten att det blir repor och andra saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 jepp om det nu skulle bli problem så är det väll bara och lämna tillbaks den på garantin! det ska ju inte va så att spelen förstörs i basenheten att det blir repor och andra saker Jo du har rätt. Finns egentligen inget att riskera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jo du har rätt. Finns egentligen inget att riskera. nope jag får PS TWO asså det lilla till jul och san andreas F*n vad jag kommer och spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Skit i vad polare säger. Dom snackar så mycket skit. Du måste ju prova först själv och se vad DU tycker om den nya. tja om han inte har ett ''mini ps2'' så fattar jag ändå inte va han klagar på om ni hajar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts