Mr Gränd Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 min fula ps2 har slutat funka ... vissa datornördar snackar om laserrengöring som ska hjälpa men nu vill jag veta allt om detta för just SA är det enda spel som cepar sig EDIT: förlåt för datornördar men jag e lite trögfattad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 FAN HJÄLP MIG DÅ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Repor på din SA skiva kanske ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 NEJ DE ANDRA 20 SPelen E JU PLÖTSLIGT OCKSÅ KNÄPPA!!! hjälp mig med detdär om ''laserrengöring'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Men låter det kostiga ljud från PS2?? allstå lite hackigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 kan man lugnt säga...ALLTID! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Om du har affären "Chlas Ohlssons" någonstans i närheten så kan du gå dit och fråga om dom har någon laser rengöring för dvd så ska dom nog plocka fram dig någon sådan.... sedan går du hem o skjuter in den cd'n och sedan kommer det upp en massa nummer.... det är spår på skivan när en tant eller farbror snackar typ.... låt alla låtarna gå en efter en så borstar skivan med en liten borst medans skivan snurrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 men fatta den kan inte läsa skivor OK! ni kanske tror att jag spelar svår men dethär är allvarligt... allt hänger på aatt den inte kan läsa någon skiva i världen inte ens rengöringsskivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Har du någonsin testat att köra en vanlig cd skiva ? med musik på alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 min fula ps2 har slutat funka ... vissa datornördar snackar om laserrengöring som ska hjälpa men nu vill jag veta allt om detta för just SA är det enda spel som cepar sig EDIT: förlåt för datornördar men jag e lite trögfattad Kanske gammal basenhet eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 har haft skiten i två år men mina polares tv-spel funkar ju perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 men fatta den kan inte läsa skivor OK! ni kanske tror att jag spelar svår men dethär är allvarligt... allt hänger på aatt den inte kan läsa någon skiva i världen inte ens rengöringsskivor Alltså... har du ens provat? Om du nu (mot all förmodan) har gjort det så är det bara att skicka in det till Sony eller gud vet vem. Så länge det inte är några ingrepp (aka chippat) på maskinen har du troligtvis rätt att få dig en ny maskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag har fått byta min gamla PS2 en gång i tiden! Det började med att det kom konstiga ljud från den och spelen stannade lite då och då ibland frös de helt å hållet! Jag hade i Fifa 2004 och det frös f*n hela jävla tiden typ och jag slog hårt på PS2 när det hängde sej eller stannade up! då kom det igång igen men då nästa gång jag tog ut Fifa 2004 skivan så var det stora märken på den... Så jag lämnade in PS2 och använde garantin som jag fått och jag sa att Fifa skivan hade blivit så av sej själv (vilket den inte hade blivit) efter två veckor fick jag tillbaks den och då hade bytt ut nåt i PS2'et men efter att jag haft det i nån vecka så kom detta igen... jävla skit Så jag lämna in det igen och efter ytterligare två veckor fick jag ett helt nytt PS2 och sen dess har det fungerat så jävla perfekt... Modellen som gick sönder var 30004 och nu har jag 50004 (jag tror det var 30004) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 jo jag har en 30004 men de finns flera som har lagat på egen hand annars får jag vänta till jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 jo jag har en 30004 men de finns flera som har lagat på egen hand annars får jag vänta till jul om du så ska vänta till jul önska dig en liten ps2 alla som har den tycker den funkar assbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 hade tänkt de men min polare klagar bara & säger att en sån e as seg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag har fått byta min gamla PS2 en gång i tiden! Det började med att det kom konstiga ljud från den och spelen stannade lite då och då ibland frös de helt å hållet! Jag hade i Fifa 2004 och det frös f*n hela jävla tiden typ och jag slog hårt på PS2 när det hängde sej eller stannade up! då kom det igång igen men då nästa gång jag tog ut Fifa 2004 skivan så var det stora märken på den... Så jag lämnade in PS2 och använde garantin som jag fått och jag sa att Fifa skivan hade blivit så av sej själv (vilket den inte hade blivit) efter två veckor fick jag tillbaks den och då hade bytt ut nåt i PS2'et men efter att jag haft det i nån vecka så kom detta igen... jävla skit Så jag lämna in det igen och efter ytterligare två veckor fick jag ett helt nytt PS2 och sen dess har det fungerat så jävla perfekt... Modellen som gick sönder var 30004 och nu har jag 50004 (jag tror det var 30004) Min Ps2 gjorde likadant med min VC skiva.. men jag fick också det lagat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 hade tänkt de men min polare klagar bara & säger att en sån e as seg har han en sån? om han inte har en sån så har han inget å säga om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 skrev jah inte nyss att jag visst hatr en sån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Fråga nån på www.psxcare.com dom vet säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts