blink182 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 hur dekar man filmer,,,?? assså på hälften om dom blir för stora för att bränna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TranceMaster Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Om du kör Windows så testa med windows movie maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Movie Maker? Skojar du? http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_stuart.gif' alt=':teehee:'> Det finns en massa "splitter-program" på Download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TranceMaster Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Nej det gjorde jag inte, men jag håller mig mest till musik och bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts