leftbehind Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Jag har just nu 90% av alla territories under kontroll. Nästan alla är i Los Santos stad, EDIT: 1 i SF´s stad och 1 vid båtskolan. Hörde att man kunde få fler, hur ska jag göra om det går att få fler? Redigerad 6 december, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det ska inte vara 3st i San Fierro stad... Alla förutom en är i Los Santos stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Sorry, det var bara ett stort territorium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Sorry, det var bara ett stort territorium. Nej, det är inget i SF stad... om du isåfall inte har s**git av han i affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 MEN JAG FICK DE FÖR FAN. HAR DU SVÅRT ATT FATTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 du kan annars kolla min topic för hur man kan få fram mera territorium: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=22500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 MEN JAG FICK DE FÖR FAN. HAR DU SVÅRT ATT FATTA? Vad menar du med "jag fick det" Plus att du behöver inte hetsa upp dig! Är spelet normalt så ska man ha alla territorier i LS förutom 1 som är i las venturas! Du har inte råkat göra det som står i länken som bloddline skickade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 ja vetefan asså, men kolla, sorry för ja hetsa men , skit samma. Måste man ha 100%, som jag nu fått, för att få 100% av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 ja vetefan asså, men kolla, sorry för ja hetsa men , skit samma. Måste man ha 100%, som jag nu fått, för att få 100% av spelet. Ja 100% på gängterritorium ingår i 100% i Game Progress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Inte enligt den lista jag kollade nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoonaz Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 det finns visst ett territorium man ta över i san fierro... alldeles nedanför där sjuksköterske-tjejen bor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Nix inte för mig iaf jag har aldrig användt fusk eller sparat efter att jag användt det där som gör att man får "en massa extra territorier" Jag har 100% i overtaken territories och jag har bara tagit från LS och en i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoonaz Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 skumt.. jag har inte använt fusk heller. men det finns där iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Har områden överallt Men man ska åka flyg långt som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Och allt tack vare mig . Men kan ingen skriva i min topic så att den kan hållas vid "liv"? Redigerad 6 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 jag ska säta en tejp på kontrolen idag innan jag går till skolan (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jo men det värkar ju rätt onödigt då han typ endast överlever i 3 timmar ute i det blå. Så jag rekommenderar att du har fullt i fat och muscle innan då du inte kan förlore muscle fören du har förlorat fat. För när muscle når 0 så börjar CJ svälta ihjäl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts