Jump to content

Ny Mobil

Weener
 Share

Recommended Posts

[varning]Köp vad som helst, men inte 3-abonemang... Det är grymligt kass mottagning med skiten och det är bara socialfall som använder 3.[/varning]

Jag har en Sony Ericsson T610. Den är fullt okej och kostar bara omkring en tusenlapp med kontantkort.

Jag har iof mottagning överallt, tom 3g mottagning på landet där jag med ComvIQ inte ens hade 2G mottagning...

Z1010 Med Tre är ett självskrivet val :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sony Ericsson Z1010!  :(

Och angående 3:s kontantkort, så är det inte ett kontantkort, utan ett abonnemang utan fast månadskostnad.

Japp, du måste ju bara fylla på med 190 (tror jag) kr VARJE månad annars spärras kortet/du förlorar perngarna. PLUS klaga på de så nu heter det bara 3 fri eller något sånt.

Mitt val: T610 - kostar ca. 1000kr. Har allt man vill ha. OBS, den har sketen kamera. Är bilder viktigt, så köp typ inte den. Annars en toppen telefon som jag snart haft i 2 år utan några problem.

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, du måste ju bara fylla på med 190 (tror jag) kr VARJE månad annars spärras kortet/du förlorar perngarna. PLUS klaga på de så nu heter det bara 3 fri eller något sånt.

Mitt val: T610 - kostar ca. 1000kr. Har allt man vill ha. OBS, den har sketen kamera. Är bilder viktigt, så köp typ inte den. Annars en toppen telefon som jag snart haft i 2 år utan några problem.

Det spärras inte, utan dom tar bara pengarna jävligt dåligt tycker jag.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[varning]Köp vad som helst, men inte 3-abonemang... Det är grymligt kass mottagning med skiten och det är bara socialfall som använder 3.[/varning]

Jag har en Sony Ericsson T610. Den är fullt okej och kostar bara omkring en tusenlapp med kontantkort.

Det är dom 2 första 3 mobilerna som gav 3 det dåliga ryktet.. Har mottagningen ute på en ö med min så jag kan inte klagga..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast jag skickade in mobilen på upplåsning till www.gsmteknik.se och det kostade mig 300:-.

Så nu använder jag Telia, och behöver inte betala någon månadskostnad!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor