Weener Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jo, jag ska önska mig en ny mobil till jul men vet inte riktigt vilken. Nu har jag Nokia 3510i, men jag vill ha en ny. Obs , inte svindyr. Ganska lagom, med färgskärm och polyfoniska signaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 LGU8110 med 3frikontant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Sagem my-65 den har polyfoniska ringsingaler, 65 000 färger, kamera , javaspel, wap m.m kostar nog ca 1200kr ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 motorola A925/A920 600:- med 3 kontantkort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Sony Ericsson Z1010! Och angående 3:s kontantkort, så är det inte ett kontantkort, utan ett abonnemang utan fast månadskostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Sony Ericsson P910, otrolig telefon som kommer att halla i maaaanga ar framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 [varning]Köp vad som helst, men inte 3-abonemang... Det är grymligt kass mottagning med skiten och det är bara socialfall som använder 3.[/varning] Jag har en Sony Ericsson T610. Den är fullt okej och kostar bara omkring en tusenlapp med kontantkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 [varning]Köp vad som helst, men inte 3-abonemang... Det är grymligt kass mottagning med skiten och det är bara socialfall som använder 3.[/varning] Jag har en Sony Ericsson T610. Den är fullt okej och kostar bara omkring en tusenlapp med kontantkort. Jag har iof mottagning överallt, tom 3g mottagning på landet där jag med ComvIQ inte ens hade 2G mottagning... Z1010 Med Tre är ett självskrivet val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Sony Ericsson Z1010! Och angående 3:s kontantkort, så är det inte ett kontantkort, utan ett abonnemang utan fast månadskostnad. Japp, du måste ju bara fylla på med 190 (tror jag) kr VARJE månad annars spärras kortet/du förlorar perngarna. PLUS klaga på de så nu heter det bara 3 fri eller något sånt. Mitt val: T610 - kostar ca. 1000kr. Har allt man vill ha. OBS, den har sketen kamera. Är bilder viktigt, så köp typ inte den. Annars en toppen telefon som jag snart haft i 2 år utan några problem. Redigerad 7 december, 2004 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Japp, du måste ju bara fylla på med 190 (tror jag) kr VARJE månad annars spärras kortet/du förlorar perngarna. PLUS klaga på de så nu heter det bara 3 fri eller något sånt. Mitt val: T610 - kostar ca. 1000kr. Har allt man vill ha. OBS, den har sketen kamera. Är bilder viktigt, så köp typ inte den. Annars en toppen telefon som jag snart haft i 2 år utan några problem. Det spärras inte, utan dom tar bara pengarna jävligt dåligt tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Jag har Sony Ericsson V800, Sony Ericssons sida, om V800 Här kan ni läsa mer om den Redigerad 7 december, 2004 av Tigern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 [varning]Köp vad som helst, men inte 3-abonemang... Det är grymligt kass mottagning med skiten och det är bara socialfall som använder 3.[/varning] Jag har en Sony Ericsson T610. Den är fullt okej och kostar bara omkring en tusenlapp med kontantkort. Det är dom 2 första 3 mobilerna som gav 3 det dåliga ryktet.. Har mottagningen ute på en ö med min så jag kan inte klagga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 SE - K700i kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Japp, du måste ju bara fylla på med 190 (tror jag) kr VARJE månad annars spärras kortet/du förlorar perngarna. PLUS klaga på de så nu heter det bara 3 fri eller något sånt. Mitt val: T610 - kostar ca. 1000kr. Har allt man vill ha. OBS, den har sketen kamera. Är bilder viktigt, så köp typ inte den. Annars en toppen telefon som jag snart haft i 2 år utan några problem. Fast jag skickade in mobilen på upplåsning till www.gsmteknik.se och det kostade mig 300:-. Så nu använder jag Telia, och behöver inte betala någon månadskostnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts