Arman Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag har gjort en GTA: San Andreas t-shirt. Då kan jag ju lika gärna göra en t-shirt till ett annat favoritspel... The Legend of Zelda... Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Hehu vart köper du sånt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Hehu vart köper du sånt där? Gjorde den själv, sa jag ju! Även SA-tröjan... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Gjorde den själv, sa jag ju! Även SA-tröjan... men alltså vart köepr du grejerna för att göra dem? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 WOW . You rullar at göra those tröjorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Gjorde den själv, sa jag ju! Även SA-tröjan... (:!!! hehe, vore riktigt nice men en San Andreas-tröja eller MGS-tshirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 men alltså vart köepr du grejerna för att göra dem? =D finns på Clas Ohlson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 man, jag måste ha en HL2 tröja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det är bara att skriva ut på ett film-papper (genomskinligt plast-papper) med en bläckstråleskrivare och trycka den på en t-shirt... bilden måste dock vara spegelvänd först och detta gäller bara vita tröjor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det är bara att skriva ut på ett film-papper (genomskinligt plast-papper) med en bläckstråleskrivare och trycka den på en t-shirt... bilden måste dock vara spegelvänd först och detta gäller bara vita tröjor... meh vart köerp du skiten?!?!?1+!+?!!one!!!+++! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag har gjort en GTA: San Andreas t-shirt. Då kan jag ju lika gärna göra en t-shirt till ett annat favoritspel... The Legend of Zelda... Vad tycks? Tycker Link ser halt gay ut där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Tycker Link ser halt gay ut där. Halt-gay? Eller halt OCH gay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Tycker Link ser halt gay ut där. Kanske är homosexuell också? Skulle vara kul med att Link går ut ur skåpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Skulle vara kul om SuXx berättade om han fått sitt namn genom sina välutvecklade färdigheter. Jävligt nice tröja, Arman. All my små-apor are belong to you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag gjorde en tröjja på samma sätt i paint när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag gjorde en tröjja på samma sätt i paint när jag var liten. haha, grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Hela mössan kom ju inte med. DOH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Halt-gay? Eller halt OCH gay? Halvt/helt förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Hela mössan kom ju inte med. DOH! Det är ju tonat, skribb-lilla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts