hubbert Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 vad spelar det för roll hur gammal man är bara man gillar gta. har iinte kunnat undgå att se hur mycket de äldre är i forumet snackar skit om de yngre medlämmarna. skärp er bara för att ni är äldre och har jobb så betyder det inte att ni är bättre på gta. jo, jag förstår men GTA är Inget barnspel Kanske skulle du testa The incredebels? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Heh, jag hade världens flyt. Först så tog jag över alla gängområden och känade ihop över 200000. Förstagången jag hittade där man kunde spela på hästar. Tänkte "varför inte" och satsade de flesta av mina pengar eftersom jag hade mer än jag igentligen behövde just nu. Vann på första försöket och hade plötsligt nära 2 mil.! Så det blev hästar och gängområdes övertagande för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 detta skriver jag bara för att göra tråden aktuell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts