hubbert Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Om du tog annat skriv vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Annat: Hämtar och dödar dealers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 spelar biljard, satsar 1000 GTA pengar, så får ja 2000 i början alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag får pengar av morsan och farsan och ibland av farmor och farfar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag får pengar av morsan och farsan och ibland av farmor och farfar... Han menar i spelet, Ir gör han inte det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag får pengar av morsan och farsan och ibland av farmor och farfar... Du säkert så liten att du inte har nåt jobb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag får pengar av morsan och farsan och ibland av farmor och farfar... nödvändigt inlägg, bonde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 behöver inte skaffa pengar, har redan 65 miljoner$. Fast innan skaffa jag pengar genom att spela poker, blackjack och annat skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Han menar i spelet, Ir gör han inte det ? Fattar du inte ironin bondlurk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Fattar du inte ironin bondlurk! Hur vet du att han är en bondlurk? Har du varit hemma hos han eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Gör lite "utmaning" genom inbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Du säkert så liten att du inte har nåt jobb... vad spelar det för roll hur gammal man är bara man gillar gta. har iinte kunnat undgå att se hur mycket de äldre är i forumet snackar skit om de yngre medlämmarna. skärp er bara för att ni är äldre och har jobb så betyder det inte att ni är bättre på gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) kåt på att få post? tyckte du gjorde en alldeles ovanför EDIT :vote annat, eftersom jag har lånat ut med gta: sa eftersom det var paj Redigerad 7 december, 2004 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag vinner på hästar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Uppdrag, roullete, döda får jag jävligt mycket pengar på också Man får ju en hel del i respekt när man springer runt och dödar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vote: Hästar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Spelar på hästar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Han menar i spelet, Ir gör han inte det ? hur gör man R3-uppdrag IRL? (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts