Jump to content

Liberty City (SPOILER!)

skaeG
 Share

Recommended Posts

Asså det däör uppdraget näre man ska flya till Liberty City ät ju värdelöst! Jag trodde man skulle glida runt lite där..! ^_^ Kan man åka dit eller nåt efter uppdraget?? Och så såg jag inget Vercetti!!!

hahaha..vercetti är inte i liberty city så det kanske inte var så underlig! :unsure:

och vad kan man förvänta sig ^_^ '

vill du gliide i Liberty city råder jag dig att spela Gta 3 (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, man kan åka tillbaka dit med hjälp av gameshark. Finns trådar om detta.

Kan tillägga att det är helt onödigt att åka dit igen, då det inte finns nån solid mark att stå på, dessutom så är det bara det lilla området kring Marco's Bistro man ser.

Vore kul att krasha planet på Salvatores villa iallafall

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, man kan åka tillbaka dit med hjälp av gameshark. Finns trådar om detta.

Kan tillägga att det är helt onödigt att åka dit igen, då det inte finns nån solid mark att stå på, dessutom så är det bara det lilla området kring Marco's Bistro man ser.

kattla @ vad är en gameshark? var kan man få tag på en gameshark?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gameshark och Action Replay är två olika fuskskivor till Playstation 2.

Gameshark finns inte till PAL vad jag vet men Action Replay kan man köpa på webhallen t.ex. Det finns dock inga koder till det så att man kan återvända till Liberty City.

Hur det funkar? Ja du...tekniskt vet jag inte. Man sätter in skivan och väljer fusk till det spel man ska spela. Listan med spel är lång och på codejunkies.com finns koder till nya spel att hämta hem och lägga in. Antingen manuellt för hand eller med bredband och modem.

När man valt koden trycker man på start och byter Action Replay till det spel man ska spela och sedan så spelar man helt enkelt med de fusk man valt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gameshark och Action Replay är två olika fuskskivor till Playstation 2.

Gameshark finns inte till PAL vad jag vet men Action Replay kan man köpa på webhallen t.ex. Det finns dock inga koder till det så att man kan återvända till Liberty City.

Hur det funkar? Ja du...tekniskt vet jag inte. Man sätter in skivan och väljer fusk till det spel man ska spela. Listan med spel är lång och på codejunkies.com finns koder till nya spel att hämta hem och lägga in. Antingen manuellt för hand eller med bredband och modem.

När man valt koden trycker man på start och byter Action Replay till det spel man ska spela och sedan så spelar man helt enkelt med de fusk man valt.

Finns det unika fusk eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså det däör uppdraget näre man ska flya till Liberty City ät ju värdelöst! Jag trodde man skulle glida runt lite där..! :( Kan man åka dit eller nåt efter uppdraget?? Och så såg jag inget Vercetti!!!

Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor