skaeG Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Asså det däör uppdraget näre man ska flya till Liberty City ät ju värdelöst! Jag trodde man skulle glida runt lite där..! Kan man åka dit eller nåt efter uppdraget?? Och så såg jag inget Vercetti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Nej, man kan inte åka tillbaka dit. Det är ju bara Marco's Bistro man ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Asså det däör uppdraget näre man ska flya till Liberty City ät ju värdelöst! Jag trodde man skulle glida runt lite där..! Kan man åka dit eller nåt efter uppdraget?? Och så såg jag inget Vercetti!!! hahaha..vercetti är inte i liberty city så det kanske inte var så underlig! och vad kan man förvänta sig ' vill du gliide i Liberty city råder jag dig att spela Gta 3 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 hahaha..vercetti är inte i liberty city så det kanske inte var så underlig! (:!!! och vad kan man förvänta sig ' vill du gliide i Liberty city råder jag dig att spela Gta 3 Vercetti familjen är i Liberty City, Tommy Vercetti är i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jo, man kan åka tillbaka dit med hjälp av gameshark. Finns trådar om detta. Kan tillägga att det är helt onödigt att åka dit igen, då det inte finns nån solid mark att stå på, dessutom så är det bara det lilla området kring Marco's Bistro man ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jo, man kan åka tillbaka dit med hjälp av gameshark. Finns trådar om detta. Kan tillägga att det är helt onödigt att åka dit igen, då det inte finns nån solid mark att stå på, dessutom så är det bara det lilla området kring Marco's Bistro man ser. Vore kul att krasha planet på Salvatores villa iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jo, man kan åka tillbaka dit med hjälp av gameshark. Finns trådar om detta. Kan tillägga att det är helt onödigt att åka dit igen, då det inte finns nån solid mark att stå på, dessutom så är det bara det lilla området kring Marco's Bistro man ser. kattla @ vad är en gameshark? var kan man få tag på en gameshark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Action Replay 2 heter d till PS2. Ser ut ungefär som ett minneskort. Sen knappar man in koder (siffror och bokstäver) Finns massa coola fusk. Man kan göra mycket mer saker än om man knappar med kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Vercetti familjen är i Liberty City, Tommy Vercetti är i VC Men eftersom SA utspelar sig efter VC så kanske Tommy åkte hem sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Action Replay 2 heter d till PS2. Ser ut ungefär som ett minneskort. Sen knappar man in koder (siffror och bokstäver) Finns massa coola fusk. Man kan göra mycket mer saker än om man knappar med kontrollen. Action Replay vart köper man ett sånt och hur fungerar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Gameshark och Action Replay är två olika fuskskivor till Playstation 2. Gameshark finns inte till PAL vad jag vet men Action Replay kan man köpa på webhallen t.ex. Det finns dock inga koder till det så att man kan återvända till Liberty City. Hur det funkar? Ja du...tekniskt vet jag inte. Man sätter in skivan och väljer fusk till det spel man ska spela. Listan med spel är lång och på codejunkies.com finns koder till nya spel att hämta hem och lägga in. Antingen manuellt för hand eller med bredband och modem. När man valt koden trycker man på start och byter Action Replay till det spel man ska spela och sedan så spelar man helt enkelt med de fusk man valt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Tommy har väl ingen familj? Iallafall så tror jag inte han ville lämna Vice City. Han tog ju över där, det är hans stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Tommy har väl ingen familj? Iallafall så tror jag inte han ville lämna Vice City. Han tog ju över där, det är hans stad. han har ingen familj? hur föddes han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Gameshark och Action Replay är två olika fuskskivor till Playstation 2. Gameshark finns inte till PAL vad jag vet men Action Replay kan man köpa på webhallen t.ex. Det finns dock inga koder till det så att man kan återvända till Liberty City. Hur det funkar? Ja du...tekniskt vet jag inte. Man sätter in skivan och väljer fusk till det spel man ska spela. Listan med spel är lång och på codejunkies.com finns koder till nya spel att hämta hem och lägga in. Antingen manuellt för hand eller med bredband och modem. När man valt koden trycker man på start och byter Action Replay till det spel man ska spela och sedan så spelar man helt enkelt med de fusk man valt. Finns det unika fusk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Finns det unika fusk eller? Ja, typ odödlighet och sådana sköna grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Asså det däör uppdraget näre man ska flya till Liberty City ät ju värdelöst! Jag trodde man skulle glida runt lite där..! Kan man åka dit eller nåt efter uppdraget?? Och så såg jag inget Vercetti!!! Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 han har ingen familj? hur föddes han? De är väl döda, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 De är väl döda, såklart. med familj menas inte mamma och pappa, det menas mafia familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts