Webbstudio Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ja. Och du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ja, för jag är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ja, två gånger för att vara exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ja, för jag är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ja, två gånger för att vara exakt (:!!! samma här ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 samma här ... Nördar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Nördar!...! LoL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Nördar! Det får man väll vara? Vote: Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 vite: nej jag ligger på sista uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Vad är "stoyn"?? Vi vill väl inte att folk skall tro att vi är små barn som inte kan skriva? Så lär er att stava! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 vote: nej Sen jag lyckades spara över min förra fil har jag inte orkat/haft lust att börja om igen... är endast på andra ön nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Japp. För länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vote: Jepps. för ett par dagar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zozza Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vi vill väl inte att folk skall tro att vi är små barn som inte kan skriva? Men ni är ju det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Japp, i början av november. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 ja, 14 dar efter jag köpt det.. jag va på sista uppdraget efter 13 dar, men orkade inte köra klart det, så fort ja kom hem ifrån skolan så klarade ja det på första försöket.. (obs. jag hade inte höstlov veckan efter att de släpptes!, ja hade det veckan det släpptes, och ajg åkte till danmark över fredagen så ja hann inte spela. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 vote: ja, det va väl inte särskilt svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) För länge sedan, 4 veckor + ett par dagar sen. Har efter det tappat sugen och har väl runt 80 % och är inte så sugen på att spela om/samla hästskor och osttron, köra alla checkpoints uppdrag... Känns som hela den känslan man hade när man satt där med sitt nya SA i handen, och stoppade in det i PS2:an och skulle börja spela för att klara storyn... Fyfan vilken känsla det var. Varför försvann den? :'( Redigerad 7 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 För länge sedan, 4 veckor + ett par dagar sen. Har efter det tappat sugen och har väl runt 80 % och är inte så sugen på att spela om/samla hästskor och osttron, köra alla checkpoints uppdrag... Känns som hela den känslan man hade när man satt där med sitt nya SA i handen, och stoppade in det i PS2:an och skulle börja spela för att klara storyn... Fyfan vilken känsla det var. Varför försvann den? :'( För att du klarade storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts