Sikorka Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Hur får man 9999 skott med 2 st mickro uzi's? Det är jätte svårt! För han säger att jag har för mycket hela tiden! jag har 12 miljoner dollar och nu har jag slösa säket 400000! snälla hjääälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 hallå? ska ingen svara? behöver hjälp NU!!!!!!! :'( :'( :'( (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Gå in i ammunation och köp så MKT du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Hur får man 9999 skott med 2 st mickro uzi's? Det är jätte svårt! För han säger att jag har för mycket hela tiden! jag har 12 miljoner dollar och nu har jag slösa säket 400000! snälla hjääälp! men fy fan va dum! om du köper så att du precis har 9999 så är det det dummaste man kan göra!! för köper du en gång till så får du oändligt (:!!! Redigerad 6 december, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 men fy fan va dum! om du köper så att du precis har 9999 så är det det dummaste man kan göra!! för köper du en gång till så får du oändligt nix, man får inte oändligt. man har ett visst antal skott, bara att siffrorna inte syns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 nix, man får inte oändligt. man har ett visst antal skott, bara att siffrorna inte syns! säkert? det var ju så på VC men har hört att det inte är så på SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 När det paserar gränsen försvinner siffrorna, men det är inte oändligt. Så omman har 10000 skott försvinner siffrorna, men om man skjuter en gång blir det 9999 igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Varför vill man ha just 9999 skott? Varför inte köpa när skotten tar slut? Jag menar, köper du mycket, då tar det väl ett tag innan ammon är slut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts