Jump to content

F.E.A.R

lulle
 Share

Recommended Posts

Jag har kollat lite runt på internet om F.E.A.R det verkar ju va ett riktigt höjdar spel! :rolleyes:

Jag undrar om det finns någon här som har lite mer Info, bilder och filmer.

Kanske en officiell sida....

Och ett Fast Realease datum om det nu finns... :wub:

Att det verkar snusk är det enda jag vet :D . Har sett en recension av det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ska finnas Typ Slowmotion...

Och det e omöjligt att det släpps om ett år har också sätt det men jag har sett en film och om det e ett år kvar kan man väl inte göra en film redan?

Sen på KONSTROLL på Kanal 1 eller 2 sa dom att år 2005 BÖRJAR! med ett bra first shooting spel och om nu 2005 Börjar med ett bra first....... spel så kan väl det inte komma om ett år?? Eller ^_^

Men finns det en oficiell sida?

På kontroll såg man när dom spela med så det kommer nog tidigt 2005?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det e omöjligt att det släpps om ett år har också sätt det men jag har sett en film och om det e ett år kvar kan man väl inte göra en film redan?

Sen på KONSTROLL på Kanal 1 eller 2 sa dom att år 2005 BÖRJAR! med ett bra first shooting spel och om nu 2005 Börjar med ett bra first....... spel så kan väl det inte komma om ett år?? Eller ^_^

Jo man kan göra filmer låångt innan spelet släpps. Se bara på Half Life 2.

Dom hade säkert visat film från någon "beta" bana. Som inte finns med i fullversionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer, det ska släppas första Mars 2005, om jag inte tagit allt för många droger och tappat bort mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du e Bäst Funnylin Jag börja nästa få tårar när jag så att det skulle släppas 17:de Oktober 05 på någon fransk sida.

Va det verka på Kontroll så skulle det släppas i starten till 2005 och man så ju när dom spela och allting det va inte kontroll som spela det var någon annan snubbe..

Iallafall det kommer bli ett toppenspel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det står på tillverkarnas hemsida att det kommer snart "Comming soon"

Vart står det? Monolith's hemsida alltså?

Och btw: Coming Soon, är ett väldigt otydligt uttryck, och kan betyda i stort sett vad som helst(Okej inte vad som helst, men det berättar egentligen ingenting).

Edit: Både gamespy och IGN säger 1 Mars, så alla som väntar, sikta in er på första mars 2005

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Kontrolls lilla titt på spelet och det verkar ju riktigt schysst. Att kombinera en rejäl FPS-motor med renodlad Silent Hill-skräck är i varje fall en bra grundidé. Grafiken var vass och en scen blev jag extra munter över:

Spelaren tittade in genom ett fönster, där hela rummet är mörkt. Plötsligt slås en röd lampa på. Ingenting syns i rummet. Ljuset slås av igen. Allt är mörkt. Det röda ljuset lyser igen, ingening i rummet. Ljusskenet försvinner för en andra gång och det är fortfarande tyst. Då går lampan på en tredje gång och samtidigt som man hör ett klassiskt hjärtskärande skräckfilms-skrik uppenbaras, mitt i rummet, en liten haltande dvärg-unge med korta armar som går sakta mot rutan...

*Ryser välbehagligt*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor