dave Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 jag gjorde 201 polisvilgate men det fortsäter än då stavning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Då får du väl fortsätta då, antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det tar aldrig slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 får man något när man klarat allt jag fick bara 150 i body armor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag sa just att man inte kunde klara det. Du kan komma hur långt som helst! Body Armor är belöningen + att du få fasligt mycket pengar när du kommer upp i höga nivåer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Man måste upp i level 12, vilket du passerat, för att klara 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts