Jepppe Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 På uppdraget där man ska hissa ner båten i vattnet. Jag vet att man ska in i båtskulet. Men dörren (porten) är stängd. Är det någon som vet hur man får upp den? // Jeppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Så ska det inte vara,.... Är du säker på att du tänker på rätt uppdrag`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Den kan ju inte ens stängas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jepppe Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Uppdraget där man ska skjuta några gubbar först, sedan ska man gå fram till en båt som hänger en bit ovanför vattnet. Då står det på skärmen "leta upp en "spak" så du kan sänka ner båten". Och jag har kollat in genom fönstrerna på båtskulet och sett att där är den här "spaken". Men jag hittar ingen ingång. Är det möjligtvis nått fel på mitt spel? Redigerad 6 december, 2004 av Jepppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag har varit där både före och efter det uppdraget, och det har alltid varit öppet. Prova att starta ett nytt spel och se om det är samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts