Telus Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 The shootist e ju skit svår kan någon ge mig några tips om hur jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Det är skit lätt! Du ska bara ha minst 18 poäng på den första sen på den andra så skjuter du som i en fyrkant där ska du få 31 sen behöver du bara ha 12 på den sista , klarade det på 2:a försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 5 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Men den sista e jätte svår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Ja det e jätte lätt ja Telus.. Eller hur!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 den e faktiskt inte så svår.. fick 72 på första försöket... man ska ha 60... tror ja hade 56 när jag kom till sista... den första me de "kropparna" där samlar man ju poäng som attans..!! hit me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 När jag klarade det så hadde jag 92%.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shyk Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Skjut på tavlan längst bak, den får du 3 poäng för. satsta allt på den så har du klarat det på första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jillsan Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 det var iofs det lättaste uppdraget i hela liret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Har inte klarat detta uppdraget än och behöver lite tips om den tredje skjutningen, för där går allt åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 den 3 är den svåratste tips ha typ 50 nåt i poäng så klarar du det jag hadde 55 på den 3 skjutningen så fick jag typ 10stucken till så jag hadde 65 det är ganska lätt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Jag fick 72poäng på mitt 10försök! det var lite svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Jag fick 89träffar o 80% träffsäkerhet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Ja klarade det nu och hade det imponerande poängen 62 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 jag klarade det nu efter 3 försök med 74 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Har inte klarat detta uppdraget än och behöver lite tips om den tredje skjutningen, för där går allt åt helvete Fråga han som skjöt tomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 MÖRDARE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bens Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 det uppdraget är ju ett av dom lättaste i hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 jag klarade det nu efter 3 försök med 74 poäng muhahahaha min max poäng e 75 muhahahah oj kom av mig lite hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Hur kan ni tycka att det e svårt... På första så skuter du bara den längst bak, på andra så skuter du bara i dom tre fönsterna där uppe och på treedje så håller du dig till den vänstra sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 76poäng på andra försöket på första fick jag 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts