Sebbe_84 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag orkar inte spela mera så jag undrar om det händer något när man klarat spelet till 100%? Om det händer något, vad händer isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Orkar inte spela? Det var det värsta jag hört. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 Kolla där, där finns det svar på vad man får när man KLARAT 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Sebbe hur långt har du kommit då? Du kan ju inte bara lägga av att lira. Sälj spelet på blocket om du inte orkar mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebbe_84 Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det e kul o spela men jag orkar inte köra brandbil och sånt trist bara. Jag har klarat typ 92% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts