Sikorka Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Var finns swat trucken? Kan man få den på NÅ'T visefter man klarat Tha End Of Tha Line HäR är en bild på den... Kolla längs ner under Emergency på länken så är den där.... Eller? Redigerad 6 december, 2004 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Var finns swat trucken? Kan man få den på NÅ'T visefter man klarat Tha End Of Tha Line HäR är en bild på den... Eller? Jag tror inte den finns att tillgå. Under uppdraget du nämner, tog jag SWAT-bilen till ett av mina garage och parkera den där. Sen tog jag livet av mig, för att få göra om uppdraget. När jag återvände till mitt garage senare så var SWAT-bilen borta. Tydligen går den inte att spara, än sämre hitta, tyvärr! Men, den kanske går att fuska fram, eller finna undangömd någonstans. Vi vet ännu inte alla San Andreas hemligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Den här är det: http://www.gtawh.com/images/sa/cars/swat.jpg Tyckte jag såg den när jag var inne i Area ** och härjade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Area 69 menar du? Jag klarar mig aldrig levande igenom det stället. I vilken del av basen finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Area 69 menar du? Jag klarar mig aldrig levande igenom det stället. I vilken del av basen finns den? Japp men kom inte ihåg vad det var för siffror. Jag tog Jetpaken och flög igenom hela. Väldigt lätt då det går snabbt och smidigt. Om det nu var den jag såg så fanns den länst bort från den ingången jag gick in i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Jag ska kolla när jag kommer hem. Hoppas bara att spelet funkar... Redigerad 6 december, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Finns inte den vid polis stationen i Los Santos då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Japp men kom inte ihåg vad det var för siffror. Jag tog Jetpaken och flög igenom hela. Väldigt lätt då det går snabbt och smidigt. Om det nu var den jag såg så fanns den länst bort från den ingången jag gick in i. Det är ju Rhino. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts